Auteur |
Onderwerp |
tyros2
Senior Member
796 berichten |
Geplaatst - 07/11/2010 : 12:35:40
|
Hallo Ben.
Tjonge kerel ik leef met jouw mee en dat meen ik uit de grond van mijn hart. Gewetenloze schurken zijn het, niet wetende wat ze aanrichten en achterlaten bij de/het slachtoffer(s), alleen het feit al dat er in jouw vertrouwde omgeving (jouw huis) vreemden zijn geweest die er niet hoorden. Jij mag van geluk spreken dat je niet thuis was want hier begin je niets tegen en loopt meestal verkeerd af, alleen van de gedachte krijg ik al koude rillingen. Veel sterkte met deze rot ervaring.
Henk |
|
|
Ezra
Average Member
206 berichten |
Geplaatst - 07/11/2010 : 13:16:37
|
Beste Ben,
De mensen voor mij hebben al een hoop gezegd, dus ik zou daar alleen aan willen toevoegen dat ik het echt ontzettend naar voor je vind. Bah, ik heb een hardgrondige hekel aan mensen die niet met hun fikken van andermans spullen kunnen afblijven.
Ik hoop echt dat er een oplossing voor je komt. Liefst dat de daders gepakt worden uiteraard.
Groeten, Ezra
Download hier mijn Tyros-songs... |
|
|
Toetie
Average Member
221 berichten |
Geplaatst - 07/11/2010 : 14:31:42
|
Heel veel sterkte, het lijkt me verschrikkelijk. Kwaad met kwaad vergelden lost niets op, je hebt je Tyros er niet mee terug. geen bitterheid in je hart toelaten het is het niet waard. Zal gebedje voor je doen voor een nieuwe. veel suc6 met verwerken.
TT |
Bewerkt door Toetie op 07/11/2010 14:32:30 |
|
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 07/11/2010 : 18:12:18
|
Hallo Henk, Bedankt voor je bericht! Ik ben het volledig met je eens Gisteren voelde ik me ook totaal niet prettig maar heb vandaag even goed van me af kunnen praten en dat helpt goed Vandaag ben ik ook nog benaderd door de politie met de mededeling dat net over de grens met belgië een gestolen blauwe vw golf is gevonden langs het kanaal. Morgen gaat de getuige kijken of het deze auto was of niet. Er zijn wel vingerafdrukken aangetroffen op en in de auto wat wel weer positief is. Het blijft voorlopig nogwel even spannend of ze de daders vinden of niet.
Groetjes Ben |
|
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 07/11/2010 : 18:21:50
|
Hallo Ezra,
Bedankt voor je bericht ! In mijn ogen hebben zulke mensen geen respect voor andere mensen Anders doe je zoiets niet. Maar zoals je kunt lezen in het bericht aan Henk heeft de politie misschien de auto van de daders gevonden maar dat is nog niet helemaal zeker.
Groetjes Ben
|
|
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 07/11/2010 : 18:34:23
|
hallo Toetie,
Bedankt voor je berichtje ! Ik ben ook geen voorstander van geweld Maar om je eigen leven te redden kom je er soms niet onderuit,maar in mijn geval was het gelukkig niet nodig. De tijd zal het leren of ik mijn Tyros2 nog terug krijg of dat ik een ander moet gaan kopen maar dat zit er voorlopig niet in.
Groetjes Ben |
|
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 07/11/2010 : 18:44:14
|
Hoi Frans (theplayer),
Ik heb vandaag op de laptop van mijn vader opnieuw geprobeerd om het serienummer te achterhalen maar waar ik bang voor was werd werkelijkheid,ik kom er niet meer in omdat ik het wachtwoord niet meer weet . Nieuwe aanvragen lukt dus niet omdat mijn oude e-mailadres is geblokkeerd door Ziggo en kan niet meer opnieuw worden aangemaakt. Morgen ga ik de rekening eens zoeken en kijken of daar het serienummer opstaat.
Groetjes Ben |
|
|
theplayer
Moderator
3015 berichten |
Geplaatst - 08/11/2010 : 07:30:20
|
Hoi,
Anders even met Henk bellen. Misschien dat die het nog heeft staan. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 08/11/2010 : 12:21:57
|
Hallo vrienden, Ik heb het serienummer van mijn Tyros2 gevonden op de rekening , het gaat om het nummer: EAMP01150
Het serienummer en type van mijn laptop is: Type: HP PAVILLION DV7-1299ed S/N: CND9091S92
Indien iemand een Tyros2 of laptop tweedehands wil gaan kopen of aangeboden krijgt ,kijk dan even naar het serienummer aub? Alvast vriendelijk bedankt!
Ik heb de firma Oostendorp ook gevraagd uit te kijken bij eventueele inruil van Tyros2. Ook op Marktplaats.nl heb ik een oproep geplaatst.
Frans: wederom bedankt voor het mee denken maar zoals je ziet heb ik het gevonden.
Gisteren melde ik dat er een auto gevonden was, maar helaas was het niet de auto van de daders. Verder tast de politie nu geheel in het duister en werd me weer medegedeeld dat de kans nu nog maar klein is dat ik mijn Tyros 2 en laptop nog terug krijg.
Groetjes Ben |
Bewerkt door Ben op 08/11/2010 14:06:19 |
|
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 10/11/2010 : 12:03:02
|
Ik ben zo blij als een klein kind Ik kreeg enkele minuten geleden een telefoonje van mijn voormalige dealer waar ik vroeger toen ik nog deed optreden vaste klant was ,dat er 2 mannen op dat moment in de winkel waren om een TYROS2 te verkopen of in te ruilen. En zoals altijd werd het keyboard eerst gecontroleerd en daar ontdekte ze al snel dat mijn naam nog als owner stond ingesteld en dat vonden ze vreemd en toen hebben ze mij gebeld om even te controleren of dit wel goed zat (niet dus)
Toen ik hun vertelde dat hij bij mij gestolen was hebben ze direct de politie gebeld en die mannen aan het lijntje gehouden totdat de politie er was. Ik kan vanmiddag mijn Tyros gaan ophalen bij het politiebureau wat er met mijn laptop is gebeurt weet ik nog niet dat hoop ik vanmiddag te weten te komen , maar ben super blij dat ik mijn Tyros2 weer terug krijg wat ik niet verwacht had
Ik wil iedereen nogmaals bedanken voor jullie medeleven!
Groetjes Ben |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 10/11/2010 : 12:13:30
|
Nou Ben, dat is geweldig nieuws . Ongelofelijk eigenlijk dat hij terecht is . Je kan terug gaan spelen. sis
Soft-lounge, lounge, chillout componist |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 10/11/2010 : 12:14:51
|
Hartstikke mooi Ben!! Fijn dat je jouw T2 weer terug hebt.
Dat ze nou juist jouw vorige dealer uitgezocht hebben. Het zal wel voorbestemd zijn geweest en gerechtigheid dat ze gepakt zijn.
Groet, Ruud
|
Bewerkt door Ruud op 10/11/2010 12:17:31 |
|
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 10/11/2010 : 12:21:44
|
Hoi Sis , Bedankt voor je bericht en ja dat ga ik zeker doen straks
Groetjes Ben |
|
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 10/11/2010 : 12:34:14
|
Hoi Ruud,
Bedankt voor je bericht! Maastricht heeft nog maar 1 muziekwinkel ,maar dan nog vind ik het erg dom van die gasten dat ze hem in de stad waar ze hem gestolen hebben te koop aanbieden of probeerde in te ruilen . Dat is volgens mij vragen om gepakt te worden De dealer was alleen teleurgesteld dat ik mijn Tyros 2 niet bij hun had gekocht Hadden ze maar betere service moeten leveren zoals de firma Oostendorp dat doet. Groetjes Ben |
|
|
fransonline
Senior Member
695 berichten |
|
Onderwerp |
|