Auteur |
Onderwerp |
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 10/11/2010 : 12:46:11
|
Bedankt voor je bericht Frans, En ja zeker goed nieuws
Groetjes Ben |
|
|
Heiko
Advanced Member
1621 berichten |
Geplaatst - 10/11/2010 : 12:52:18
|
Gefeliciteerd Ben, Nu maar de boel goed beveiligen en verzekeren, want ze weten nu waar 'ie staat! En je weet het met de "gerechtigheid" in Nederland staan ze in no time weer op straat... Grtzz, Heiko
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
|
|
tyros2
Senior Member
796 berichten |
Geplaatst - 10/11/2010 : 13:07:51
|
Das goed nieuws Ben Hopelijk komen ze nu ook te weten waar jouw laptop is dan heb jij alles weer kompleet. Dan is de materiële schade opgelost en hopelijk kun jij dit nare voorval gauw vergeten/verwerken.
Muzikale Groet Henk |
|
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 10/11/2010 : 13:08:54
|
Hoi Heiko, Bedankt voor je bericht en ja deze keer is de nieuwe deur goed beveiligd. De woningbouw vereniging heeft ook laten weten dat er aan de achterzijde van het complex bewakings camera's komen. Want dat is de zijde waar iedere keer toegang werd verschaft tot het gebouw. Het wordt in dit land eens tijd dat ze de wet eens gaan veranderen zodat er eens wat zwaardere straffen komen want zolang dit niet gebeurt wordt dit probleem alleen maar groter.
Groetjes Ben
|
|
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 10/11/2010 : 13:14:49
|
Hoi Henk, Bedankt voor je bericht! Ik hoop ook dat ze de laptop nog hebben en er niets mee gedaan hebben Aangezien er voor mij belangrijke gegevens op stonden. Ben sowieso benieuwd of ze die 3e persoon verlinken of niet.
Groetjes Ben |
|
|
T-Rossie
Moderator
3235 berichten |
Geplaatst - 10/11/2010 : 14:03:56
|
Ben, Ik had de hele geschiedenis niet megekregen totdat Ruud het mij vertelde. Prachtig dat de (domme) dieven bij jouw oude dealer wilden inruilen. Je kunt zeggen van de service van die dealer wat je wilt, maar dat éne telefoontje lijkt me prima service!!
Dat moet je wel een flinke doos gebak waard zijn.
Roel |
|
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 10/11/2010 : 14:43:53
|
Hoi Roel,
Bedankt voor je bericht en maakt niet uit je kan niet overal op letten he Dat ze me gebeld hebben dat vind ik ook prima service en dat weten ze ook . Vroeger was de service daar ook prima maar toen de winkel werd overgedragen aan de 3 zonen, draaide alles alleen nog maar om de verkoop en was het gedaan met service en kortingen en dat vond ik gewoon niet normaal want voor dat geld wat ik daar door de jaren heen had uitgegeven kon ik een leuk huisje kopen. En toen ik destijds over de firma Oostendorp hoorde heb ik de gok gewaagd en heb er nog geen dag spijt van gehad. Ik werd daar ontvangen alsof ik er al jaren kwam ,kregen ook meteen koffie En op al die jaren dat ik bij mijn oude dealer kwam kreeg ik alleen koffie aangeboden op de dag dat ik stopte met optreden en mijn kompleete instrumentarium kwam inleveren. Maar inderdaad krijgen ze van mij een grote doos gebak, dat is wel zo netjes en is het me zeker waard. . Ik ga nu naar het politiebureau en morgen ga ik even de mensen van die dealer bedanken.
Groetjes Ben |
Bewerkt door Ben op 10/11/2010 14:51:02 |
|
|
Ezra
Average Member
206 berichten |
Geplaatst - 10/11/2010 : 15:38:18
|
Wow Ben! Ondank dat je pech hebt gehad met de inbraak, ben je nu een mazzelaar dat ze zo dom waren...
Ik ben echt heel blij voor je dat je je Tyros weer terugkrijgt, 't is je van harte gegund!
Download hier mijn Tyros-songs... |
|
|
theplayer
Moderator
3015 berichten |
Geplaatst - 10/11/2010 : 16:07:57
|
Haha,
Wat een geluk Ben. Hoop dat je ook nog wat van je labtop terug ziet. Hoop ook dat je Tyros net erg beschadigd is tijdens al die acties. Maar we horen het wel als je terug bent. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 10/11/2010 : 16:19:04
|
hoi Ezra,
Bedankt voor je bericht en ja dat ben ik zeker maar mag ook wel een keer,heb genoeg tegenslagen gehad. Ik heb hem weer thuis maar mijn laptop hebben ze verkocht Binnenkort hoor ik of ze de schade moeten terug betalen of niet,dit wordt door de rechter bepaald. De 3e persoon is ook aangehouden gelukkig.
Groetjes Ben
|
|
|
tyros2
Senior Member
796 berichten |
Geplaatst - 10/11/2010 : 16:25:25
|
Toch nog iets gerechtigheid in dit land maar ik denk dat het maar van korte duur is. Deze gasten lopen zo weer los en gaan rustig door met waar ze mee bezig waren, HELAAS
Muzikale Groet Henk |
|
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 10/11/2010 : 16:28:39
|
Hoi frans, En haha mag ook wel een keer Tot nu toe geen beschadiging ontdekt alleen vette vingerafdrukken. zometeen eerst kijken of alles er nog op staat. Laptop is verkocht maar binnenkort hoor ik of ze de schade moeten terug betalen, dat beslist de rechter. Ik ga er wel vanuit.
Groetjes Ben
Ik heb even gekeken en gespeeld maar alles staat er nog op. Volgens mij is hij ook niet gebruikt want alles stond nog precies zoals ik had ingesteld
Groetjes Ben |
Bewerkt door Ben op 10/11/2010 17:32:49 |
|
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 10/11/2010 : 16:36:03
|
ik ben bang dat je gelijk krijgt Henk Maar hopelijk gaat onze nieuwe regering er iets aan doen Zal wel niet zo zijn maar laten we positief blijven
Groetjes Ben |
|
|
Toetie
Average Member
221 berichten |
Geplaatst - 10/11/2010 : 17:13:25
|
halleujah!! geweldig voor je, je eigen Tyros 2 terug, dit is gebeds verhoring toch?
Even iets anders... Het kost wel iets maar ik heb zelf een kostbaarheden verzekering afgesloten, weet niet hoeveel dat precies is (denk rond de 10,- per maand)want we hebben een heel verzekeringspakket. maar als hij dus gestolen wordt krijg ik niet de dagwaarde terug maar de nieuw waarde.
De verleiding is groot het op te geven als gestolen, want dan kan ik gelijk een nieuwe T4 betalen
maar ik vind gebeds verhoringen mooier en besluit hem maar gewoon in te ruilen.
In ieder geval geweldig nieuws en groet van Toet!
TT |
Bewerkt door Toetie op 10/11/2010 17:14:29 |
|
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 10/11/2010 : 17:26:56
|
hoi Toetie, Bedankt voor je bericht en gebedje Het heeft blijkbaar geholpen . Wat betreft verzekering , ik ben verzekerd geweest bij de Europese muziekinstrumenten Verzekering waar ik me destijds blauw aan betaalde maar dan mocht je met je instrument geen geld verdienen anders kon je naar je geld fluiten. Deze verzekering bestaat nu niet meer. Mijn keyboard zit nu gewoon in de inboedel verzekering.
Groetjes Ben
|
|
|
Onderwerp |
|