Auteur |
Onderwerp |
Louis
Junior Member
81 berichten |
Geplaatst - 10/11/2010 : 18:01:01
|
Hoi Ben, inderdaad zowel je keyboard als je laptop vallen onder je inboedelverzekering. Deze dekt tegen nieuwwaarde of het product moet dermate oud zijn dat er sprake is van een restwaarde.
Dus de aangifte aan de politie, de aankoopnota van de laptob en een verklaring van Oostendorp bij een eventuele schade/over de schade, (ook de eventuele verloren opslag), doorgeven aan je tussenpersoon of verzekeringsmaatschappij en het wordt meestal snel geregeld.
Groetjes Louis |
|
|
F.van Holten
Advanced Member
1112 berichten |
Geplaatst - 10/11/2010 : 18:09:10
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Ben
Hoi Ruud,
Bedankt voor je bericht! Maastricht heeft nog maar 1 muziekwinkel ,maar dan nog vind ik het erg dom van die gasten dat ze hem in de stad waar ze hem gestolen hebben te koop aanbieden of probeerde in te ruilen . Dat is volgens mij vragen om gepakt te worden De dealer was alleen teleurgesteld dat ik mijn Tyros 2 niet bij hun had gekocht Hadden ze maar betere service moeten leveren zoals de firma Oostendorp dat doet. Groetjes Ben
gefeliciteerd met de terugkomst van de T2, en nu maar hopen dat deze dealer dit bericht niet leest, dan krijgt hij nog spijt van het bellen. Niet een, maar twee dozen gebak is wel het minste.
Grt. Frans T3-xxl |
Bewerkt door F.van Holten op 10/11/2010 18:10:53 |
|
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 10/11/2010 : 18:15:34
|
Hoi Louis, Bedankt voor je bericht Dat klopt ja maar het keyboard is onbeschadigd terug gekomen dus het gaat nu puur nog om de laptop , maar dat komt goed daar ben ik van overtuigd. Het enige vervelende is dat de voor mij belangrijke gegevens nu als verloren moet beschouwen .
Groetjes Ben
|
|
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 10/11/2010 : 18:38:30
|
Hoi Frans, Ik begrijp je reactie,en ik klink in dat bericht misschien ondankbaar maar dat ben ik absoluut niet. Bij die dealer weten ze hoe ik over hun denk . Ik ben nou eenmaal iemand die die geen blad voor de mond houd en eerlijk voor z'n mening uitkomt of dat nou positief of negatief is maar blijf wel altijd fatsoenlijk,en accepteer dit ook van hun kant . Niet iedereen is hier van gediend maar gelukkig heb ik wel genoeg mensenkennis in huis om te zien bij wie ik dit wel of niet zo rechtuit kan zeggen.
En geloof me als ik zeg dat het een grote doos gebak wordt dat het ook groot wordt bakkerijen in overvloed hier in limburg
Groetjes Ben |
|
|
klinkt als
Average Member
112 berichten |
Geplaatst - 10/11/2010 : 19:26:57
|
Hallo Ben,
Fijn om te lezen dat je je Tyros weer onder de vingers hebt!
Groeten, |
|
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 10/11/2010 : 19:36:22
|
Hoi klinkt als,
Bedankt voor je bericht. En ik ben ook super blij dat hij terug is Muziek maken is gewoon mijn leven , kan me ook geen leven zonder dat voorstellen.
Groetjes Ben |
|
|
Toetie
Average Member
221 berichten |
Geplaatst - 10/11/2010 : 21:58:58
|
citaat: Wat betreft verzekering , ik ben verzekerd geweest bij de Europese muziekinstrumenten Verzekering waar ik me destijds blauw aan betaalde maar dan mocht je met je instrument geen geld verdienen anders kon je naar je geld fluiten. Deze verzekering bestaat nu niet meer. Mijn keyboard zit nu gewoon in de inboedel verzekering.
Groetjes Ben
Hoi Ben daar weet ik verder niets vanaf en ik speel niet om te verdienen. het is meer dat hij vaak in mijn auto zit en voor als ik een botsing krijg en als hij ergens anders staat, als thuis.
Wat gebak betreft woon ik precies aan de andere kant van Nederland in de kop van Noord Holland dus helaas... anders was ik wel ff een bakkie komen doen! Proost in ieder geval
TT |
Bewerkt door Toetie op 10/11/2010 21:59:37 |
|
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 10/11/2010 : 22:12:38
|
Hoi Toetie,
Als je inderdaad regelmatig op pad bent met je Tyros geef ik je groot gelijk dat je een aparte verzekering hebt afgesloten . Ik zal eens kijken of ik wat gebak kan toveren Helaas lukt niet met mijn gsm Groetjes Ben |
Bewerkt door Ben op 10/11/2010 22:20:42 |
|
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 11/11/2010 : 11:10:46
|
Ik schreef al eerder, beetje late reactie nu van mij, dat het serienummer op je bon staat! Mooi dat je je Tyros weer terug hebt. Dit is echt onwijselijk hoe dit gelopen is! Op naar de Sint en Kerstliederen tijd!
Groet, Bert
Muziek is leuk, en zeker als je het zelf kan maken!!! |
Bewerkt door bertus op 11/11/2010 11:28:54 |
|
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 11/11/2010 : 11:24:31
|
Hoi Bert, Geeft niet toch bedankt maar ik heb mijn Tyros terug
Groetjes Ben |
|
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 15/11/2010 : 09:24:12
|
Hoi,
Hiep hiep hoera, geweldig dat de Tyros weer terecht is. In een eerdere fase schreef iemand dat hij een blaffer naast zich had liggen. Maar met een Yorkshire terrier doe je ook niet veel.
Ben, ik ben blij voor je dat de Tyros er weer voor je is. Nu de laptop nog.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde. Lang leve de vreugde
|
|
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 15/11/2010 : 10:26:59
|
Hoi Hans ,
Bedankt voor je bericht en ja ěk ben ook blij. Maar mijn laptop zie ik niet meer terug maar krijg hem wel volledig terug betaald. Dus ik kan binnenkort mijn nieuwe laptop gaan kopen.
Groetjes Ben |
|
|
fransonline
Senior Member
695 berichten |
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
|
Onderwerp |