Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 Even voorstellen
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

MMO
Average Member

114 berichten

Geplaatst - 25/01/2011 :  04:40:13  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik wil me bij deze even voorstellen:
Mijn naam is Bram, 52 jaartjes oud.

Ben met vervroegd pensioen, en vond dat het tijd werd voor een hobby.
Na bijna alle filmpjes te hebben bekeken op youtube, heb ik besloten dat het een tyros 4 "moet" worden.

Ik ben een absolute leek, en heb verder geen ervaring met het bespelen van een keyboard, maar heb zoiets van: waarom in een volkswagenkever lessen, terwijl dat ook een mercedez kan zijn

Zal eerst de tyros een beetje gaan verkennen, maar weet zeker dat er genoeg vragen zullen zijn.

Gr. ManMetOrgel

Bewerkt door MMO op 25/01/2011 04:41:24

musicmaniac1965
New Member

20 berichten

Geplaatst - 25/01/2011 :  05:59:30  Toon profiel  Reageer met citaat
Welkom MMO,

Leuk idee, om u even voor te stellen. Ik ben ook nog nieuw hier, dus laat ik dat ook maar even doen :-)

Ik ben Ronald, ik ben 45 jaar oud, en zoals mijn nickname doet vermoeden, ben ik gek op alles wat met muziek te maken heeft. Als kind kreeg ik zo'n Casio speelgoed keyboardje, en daar speelde ik altijd graag mee. Toen ik mijn eerste echte werk kreeg, vond ik dat het tijd werd om keyboard te gaan spelen. Ergens anders op dit forum, waar iedereen zijn keyboard geschiedenis had geschreven, heb ik precies gezet welke keyboards ik allemaal gehad heb, en in het kort erbij wat dat keyboard toen destijds zo speciaal maakte voor mij.