Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 Even voorstellen
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

MMO
Average Member

114 berichten

Geplaatst - 25/01/2011 :  04:40:13  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik wil me bij deze even voorstellen:
Mijn naam is Bram, 52 jaartjes oud.

Ben met vervroegd pensioen, en vond dat het tijd werd voor een hobby.
Na bijna alle filmpjes te hebben bekeken op youtube, heb ik besloten dat het een tyros 4 "moet" worden.

Ik ben een absolute leek, en heb verder geen ervaring met het bespelen van een keyboard, maar heb zoiets van: waarom in een volkswagenkever lessen, terwijl dat ook een mercedez kan zijn

Zal eerst de tyros een beetje gaan verkennen, maar weet zeker dat er genoeg vragen zullen zijn.

Gr. ManMetOrgel

Bewerkt door MMO op 25/01/2011 04:41:24

musicmaniac1965
New Member

20 berichten

Geplaatst - 25/01/2011 :  05:59:30  Toon profiel  Reageer met citaat
Welkom MMO,

Leuk idee, om u even voor te stellen. Ik ben ook nog nieuw hier, dus laat ik dat ook maar even doen :-)

Ik ben Ronald, ik ben 45 jaar oud, en zoals mijn nickname doet vermoeden, ben ik gek op alles wat met muziek te maken heeft. Als kind kreeg ik zo'n Casio speelgoed keyboardje, en daar speelde ik altijd graag mee. Toen ik mijn eerste echte werk kreeg, vond ik dat het tijd werd om keyboard te gaan spelen. Ergens anders op dit forum, waar iedereen zijn keyboard geschiedenis had geschreven, heb ik precies gezet welke keyboards ik allemaal gehad heb, en in het kort erbij wat dat keyboard toen destijds zo speciaal maakte voor mij.

Keyboard spelen is niet het enige wat ik doe. Ik kijk ook graag films, zeker als het actie, humor, of romantiek is. thrillers vind ik ook wel leuk. Omdat ik de film industrie wil steunen koop ik iedere film die ik de moeite waard vind om meer dan 1 keer te bekijken. Mijn verzameling DVD's en Blu Ray's groeit gestaag :-D

Sinds iets langer dan een jaartje doe ik aan drummen. Dit kwam door een spel genaamd guitar hero world tour, waarbij ik het vrij drummen in de studio mode nog het leukst vond, maar de sound lag was te erg, en dus ging ik kijken voor een simpel electronish drumkitje voor niet al te veel. Mijn keuze was gevallen op de Roland HD-1 V-drums Lite.

Zoals bij het drumverhaal al duidelijk werd, game ik dus ook.Het liefst race games. Dit mag zowel arcade (OutRun Online arcade, Burnout revenge, Need for speed) als Sim race games (Forza Motorsport, Gran turismo) zijn. Ook oldschool gaming vind ik nog steeds leuk, zeker om te zien hoe ver de techniek is gekomen.

Alvast bedankt voor het lezen, en graag tot ziens elders op het forum :-)

vriendelijke groeten, musicmaniac1965.

Muzikale groeten,

musicmaniac1965
Ga naar bovenaan de pagina

Maykel
Junior Member

73 berichten

Geplaatst - 25/01/2011 :  08:59:14  Toon profiel  Reageer met citaat
Welkom MMO en Musicmaniac1965,

Leuk dat jullie ook op dit forum willen meepraten over de Tyros 4.
Jullie zullen merken dat het erg gezellig en vooral leerzaam is om op dit forum met elkaar te babbelen over de T4.
Zelf heb ik de T1 7jaar gehad en vanaf de kerst nu de T4, en ik spreek niets anders dan lof over de T4, het is natuurlijk ook wel een overstap van t1 naar t4, maar wel even oppassen met de Tyros 4, de uren verstrijken als minuten en daardoor kun je of slaap te kort krijgen of afspraakjes vergeten, of zelfs even vergeten dat er ook gegeten moet worden.

Mvg Maykel

Bewerkt door Maykel op 25/01/2011 08:59:49

Ruud
Advanced Member

1972 berichten

Geplaatst - 25/01/2011 :  09:42:26  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Bram en Ronald,

Van harte welkom op ons leerzame forum. Ik weet zeker dat jullie veel antwoorden op jullie vragen zullen vinden en krijgen. De functie "zoeken" helpt daar ook zeker bij.
Kun je het niet vinden, stel je vragen dan gerust. Er zijn veel medegebruikers die met raad en daad bij zullen staan.

Groet, Ruud

koedie9
Starting Member

12 berichten

Geplaatst - 26/01/2011 :  20:56:07  Toon profiel  Reageer met citaat
Als een euforisch nieuwe bezitter van de T4 wil ik mij ook graag even voorstellen.
Ik ben Pieter (64jr) en sinds juli 2009 hoor ik ook bij de bejaardensoos.
Na een lang en werkzaam leven in Aard. Groenten en Fruit ben ik sinds die tijd met vervroegd pensioen en kan mij nu nog meer gaan bezighouden met mijn muzikale hobby.
Sinds een dag ben ik in het bezit van de nieuwe tyros 4 en het grote ontdekken kan gaan beginnen.
Met hulp van jullie en nog een bevriende neef (T2) van mijn vrouw hoop ik op het rechte muzikale pad te blijven.
De eerste schreden bestonden uit een Galanti Accordeon, daarna een Solina Electr.Orgel met lesliebox, vervolgens gespeeld op een Yamaha HS 6 orgel, (die met die rolbar.) Na een demo van Dhr. Baartmans overgelopen naar een Electone EL 7, om vervolgens in de keyboardhoek te belanden via een Technics KN .... een Hammond XE 1 naar de T1, T3 en dan nu een T4. Ik speel alleen van bladmuziek in de huiselijke kring, (ik heb gelukkig twee lieve buurvrouwen.)
Hoop nog veel van jullie expertise gebruik te maken.

Groet-je

Pieter

CAAJ
Starting Member

6 berichten

Geplaatst - 27/01/2011 :  10:31:13  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo, ik wil me ook graag voorstellen als nieuw lid van dit forum. Mijn naam is Kees en ben 54 jaar oud. Op 24 december jl. mocht ik mijn T4 komen afhalen in Wezep. Daarbij heb ik mijn PSR 3000 ingeruild voor een grote sprong voorwaarts qua muziekinstrument. Jullie begrijpen waarmee ik een groot deel van de Kerstdagen heb doorgebracht . Ik ben dit machtige instrument nog steeds aan het ontdekken en geniet er dagelijks van. Door dit forum leer ik de fijne kneepjes van de T4 nog sneller kennen. Ik speel voornamelijk van bladmuziek in het populaire genre en maak soms een uitstapje naar de klassieke muziek. Mijn spelniveau zie ik zelf als gevorderde beginner. Ik hoop nog veel van jullie te leren.

Muzikale groet, Kees

Ruud
Advanced Member

1972 berichten

Geplaatst - 27/01/2011 :  16:35:39  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Pieter en Kees,

Ook jullie hartelijk welkom op het forum van de 'Tyros-familie".

Groet, Ruud

Maykel
Junior Member

73 berichten

Geplaatst - 28/01/2011 :  10:20:49  Toon profiel  Reageer met citaat
Welkom Pieter en Kees,

Welkom bij de T4 Famillie,
Ik weet hoe jullie je voelen met dit machtige apparaat.
Beleef iedere dag veel musicale plezier zoals ik dan kan je dag niet meer stuk.

Gerrie
New Member

41 berichten

Geplaatst - 29/01/2011 :  18:45:50  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo,
mijn naam is Gerrie. Enkele jaren geleden heb ik me ook al voorgesteld op dit forum.
Ik ben sinds gisteren in bezit van een Tyros 4. (Heb m'n Tyros 2 ingeruild).
Het is nog wel een ontdekkingstocht. Ik ben 43 jaar oud en een van de weinige vrouwen op dit forum.
Mijn muziekhobby is puur hobbymatig.Ik volg al jaren dit forum en heb er vele leerzame dingen af kunnen halen.

Groeten Gerrie

Maykel
Junior Member

73 berichten

Geplaatst - 29/01/2011 :  18:54:59  Toon profiel  Reageer met citaat
Ook welkom Gerrie,

Hoe dat komt dat er weinig vrouwen zij op dit forum weet ik ook niet, maar je bent welkom hoor.
Het is een behoorlijke stap van Tyros 2 naar Tyros 4, ik weet er alles van af ik heb heel lang de Tyros 1 gehad en nu de Tyros 4 en ik moet door deze stap ook nog veel leren ondanks dat ik ook al 30 jaar speel lijkt het wel voor mijn gevoel of ik een beginner ben, gelukkig ligt dat aan mij want andere mensen kunnen er geen genoeg van krijgen als ik mij laat gaan op de Tyros 4.

Mvg Maykel Huurman

Dick
Average Member

218 berichten

Geplaatst - 31/01/2011 :  16:08:09  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Dick  Reageer met citaat
Welkom Bram,
52 en dan al pensioen? wat vervelend voor je... en nu een hobbie? maar beter laat dan nooit...goede keus en veel speel plezier.... trouwens ik mag van mijn vrouw mat alle vrouwen uit tyros4 spelen.. ze zingen als engeltjes!!!

Groetjes, Dick

Toetie
Average Member

221 berichten

Geplaatst - 03/02/2011 :  18:47:22  Toon profiel  Reageer met citaat
Welkom Gerrie, Gr Toetie een medevrouw op het forum met ook een T4!

TT Just 4 Him.

Bewerkt door Toetie op 03/02/2011 18:47:35

Dick
Average Member

218 berichten

Geplaatst - 05/02/2011 :  18:12:27  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Dick  Reageer met citaat
Welkom Gerrie,
en laat maar flink wat van je horen...hardstikke leuk, net als de T4, daar ben ik ook op over gegaan omdat er veel dames in zitten..

Groetjes, Dick

chiana
Starting Member

2 berichten

Geplaatst - 07/02/2011 :  21:12:29  Toon profiel  Reageer met citaat
hallo ook wil ik mij eve voorstellen hier!mijn naam is chiana en heb net een tyros4 gekocht! en heb hem nu een weekje in mijn bezit! ben er erg blij mee nu gaan ondekken! ik speel ongeveer al 20 jaar op de ky en heb er veel plesier aan! groetjes

theplayer
Moderator

3016 berichten

Geplaatst - 07/02/2011 :  21:19:36  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Hallo Chiana,

Gefeliciteerd met je Tyros 4 en welkom op dit forum.
Het is altijd leuk als er weer nieuwe leden bij komen.
Je weet het vast wel: Als je vragen hebt, zet ze hier dan neer.
Er is vast iemand die je dan weer op weg helpt.
Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
Ga naar mijn Tyrossite
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000