Auteur |
Onderwerp  |
ruudje
Average Member

288 berichten |
Geplaatst - 14/03/2006 : 18:35:09
|
haha nee heb nog niks gekocht maar zit te genieten van jullie gesprekken!!!! wat kan een simpele vraag over een paar speakers toch wat los maken bij de mensen he groetjes ruudje uit zwolle |
 |
|
Soneg
Advanced Member

1658 berichten |
Geplaatst - 14/03/2006 : 18:48:31
|
Als je alles bij elkaar zet, kan je Ahoy vullen met geluid 
Mooie lijst met apparatuur mannen 
Gebruik in band momenteel een Dynacord powermate 1000 in de rep ruimte,en voor optredens 2 actieve subs erbij 
Groet, Soryt |
 |
|
T-Rossie
Moderator

3287 berichten |
Geplaatst - 14/03/2006 : 19:41:44
|
Ja leuk hè ?
|
 |
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 15/03/2006 : 05:49:29
|
quote: Originally posted by paulmuz
Hallo Ruudje Vandaag de RCF Art 325A gekocht , ik kan er maar één ding over zeggen,ze klinken super, zeer evenwichtig van klank, de lage tonen zijn netjes aanwezig alsook het mid en het Hoog. mvg Paul
Een zeer goede keuze, hopelijk heb je hier jaren plezier van  Succes sis
één van de weinige beroepsmuzikanten met EAW en de tyros 2 |
 |
|
n/a
deleted

158 berichten |
Geplaatst - 15/03/2006 : 08:24:22
|
Wel leuk zo'n luidspreker systeem van bose, nog nooit gehoord, maar lijkt mij toch niet geschikt om een luid brullende beatband op aan te sluiten. Moet geschikt zijn voor een zaal met 400 personen, als je de zaal dan kan vullen met een 100 db geluidsterkte is het toch een goed systeem. Kan nergens vinden hoeveel "Wat" zo'n systeem nu leverd, in vergelijking met een gewoon systeem. Stereo effect maakt het geluid wel mooi, maar op grote PA installaties speelde men vroeger toch vaak mono omdat echt stereo zeer moeilijk te verwezenlijken is met een veelheid aan instrumenten aangesloten op een PA. Is dat veranderd? Ik hoop het geluid van bose ook nog eens te kunnen beluisteren, voorlopig zijn er alleen demo's in het buitenland.
|
 |
|
theplayer
Moderator

3044 berichten |
Geplaatst - 16/03/2006 : 09:16:15
|
quote: Originally posted by Cees Ik hoop het geluid van bose ook nog eens te kunnen beluisteren, voorlopig zijn er alleen demo's in het buitenland.
Hoi Cees, Vergaat mij net zo, want ik ben ook zeer nieuwsgierig naar deze 'wonderset'. Niet dat ik ontevreden ben over mijn Dynacordset. Het geluid vind ik tot nu toe nog steeds het beste (warmste) dat ik gehoord heb. Daar zitten per kanaal 1 x 18", 1 x 15" en 5 hoge tonen speakers in. Speakers zijn van Electro Voice. Het geheel aangestuurd door een Dynacord processor gestuurde versterker. Het enige nadeel is de omvang en het gewicht van het geheel. Als dus het geluid van dat bose setje, waarvan je er dan naar mijn idee dan wel twee van moet hebben, overeen komt, wordt het toch wel aantrekkelijk. Wie weet, komt er nog wel eens een demo in de buurt. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! |
 |
|
Soneg
Advanced Member

1658 berichten |
Geplaatst - 16/03/2006 : 14:42:38
|
Zal je toch naar de Musikmesse moeten gaan ,Alle muziekbeurzen in nederland zijn ondertussen door te weinig publiek verdwenen. Of Bose nederland moet ergens een demo opstelling hebben staan ??
Groet, Arno.
|
 |
|
Onderwerp  |
|