Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 registraties s900 > tyros 4
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

soundsmurf
Starting Member

9 berichten

Geplaatst - 10/09/2011 :  08:55:02  Toon profiel  Bezoek de homepagina van soundsmurf  Klik om soundsmurfs MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
ik worstel met de vraag ,wat te doen als ik een tyros 4 heb ,op dit moment werk ik veel met registraties op mijn s900 ,zal de tyros 4 hier mee om kunnen gaan ,of moeten de registraties bewerkt worden om het op de t4 te kunnen werken ?, mijn overbuurman heeft een t2 en heeft registraties in mijn s900 gezet en dat werkt...weet iemand of de t4 gewoon zal werken met wat uit mijn s900 komt .ik wil van te voren alles klaar hebben zodat mijn optredens in de bejaarden tehuizen er niet onder gaat lijden.

theplayer
Moderator

3015 berichten

Geplaatst - 11/09/2011 :  08:06:50  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Hallo Pieter,

Yamaha heeft twee programma's beschikbaar gesteld om te converteren.
Hiermee kun je waarschijnlijk ook jouw registrations converteren.
Kijk op deze pagina onder het tabblad support (voor Tyros 4) om die programma's te downloaden.
1. Tyros2 FileConverter
2. Tyros3 FileConverter (Ook geschikt voor de Tyros 4)

Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
Ga naar mijn Tyrossite
Ga naar bovenaan de pagina

soundsmurf
Starting Member

9 berichten

Geplaatst - 11/09/2011 :  09:43:16  Toon profiel  Bezoek de homepagina van soundsmurf  Klik om soundsmurfs MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theplayer

Hallo Pieter,

Yamaha heeft twee programma's beschikbaar gesteld om te converteren.
Hiermee kun je waarschijnlijk ook jouw registrations converteren.
Kijk op deze pagina onder het tabblad support (voor Tyros 4) om die programma's te downloaden.
1. Tyros2 FileConverter
2. Tyros3 FileConverter (Ook geschikt voor de Tyros 4)

Groetjes,

[mijn dank is groot hoor ,want ik wist niet dat hier convertors voor bestonden ,weer een zorg minder ,ga ze gelijk binnen halen]

Bewerkt door theplayer op 11/09/2011 09:52:10

laakies
Advanced Member

1616 berichten

Geplaatst - 11/09/2011 :  10:34:00  Toon profiel  Bezoek de homepagina van laakies  Reageer met citaat
Hallo Pieter,

Ondanks dat je de regs kunt converteren zul je er niet aan ontkomen om de regs te bewerken.

Daar de Tyros 4 geheel nieuwe en verbeterede styles en voices heeft is het toch raadzaam je regs te checken, en niet klakkeloos er mee gaat optreden, want dan kun je voor verassingen komen te staan.

Succes alvast,

Gr Toine

Tyros 4 xxl en Stagepass 300
bezoek eens mijn website
www.laakies.nl

soundsmurf
Starting Member

9 berichten

Geplaatst - 12/09/2011 :  01:06:41  Toon profiel  Bezoek de homepagina van soundsmurf  Klik om soundsmurfs MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laakies

Hallo Pieter,

Ondanks dat je de regs kunt converteren zul je er niet aan ontkomen om de regs te bewerken.

Daar de Tyros 4 geheel nieuwe en verbeterede styles en voices heeft is het toch raadzaam je regs te checken, en niet klakkeloos er mee gaat optreden, want dan kun je voor verassingen komen te staan.

bedankt voor de tip,ben laatste avond het wezen uitproberen bij iemand die een t4 heeft ,inderdaad kom je hier en daar voor een verassing te staan ,maar gelukkig is het met de t4 zelf goed op te lossen ,een prachtig keyboard ,kan bijna niet wachten tot ik hem in huis heb.

Bewerkt door theplayer op 12/09/2011 06:19:39
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000