| Auteur |
Onderwerp  |
|
thomas
Average Member

209 berichten |
Geplaatst - 22/02/2012 : 14:29:35
|
Ik heb mijn T-2 net opgehaald, wat is er gebeurt? Het klavier zelf is hetzelfde gebleven ( dus de witte en zwarte toetsen zijn niet vervangen, wel grondig gepoetst. Alles wat daaronder zit , aansturing en electronica is vervangen. Yamaha heeft er bij mijn dealer op aangedrongen deze onderdelen te mogen ontvangen en verder te onderzoeken wat er precies aan de hand is . Volgens Yamaha is het de tweede maal dat dit gebeurd met een T-2 die op leeftijd is . Het mooiste is dat ik niks moet betalen, behalve de werkuren, netjes  Thomas
greetz |
 |
|
|
F.van Holten
Advanced Member

1112 berichten |
Geplaatst - 22/02/2012 : 15:58:32
|
Roel
Ik had het over ORGELS -Yamaha 2 klaviers Orgels met voetbassen- Ik heb er een paar gehad. Van de contacten van keyboards wist ik. Maar de orgels van (toen) hadden een zilveren contact-rails.
Grt. Frans
|
Bewerkt door F.van Holten op 22/02/2012 19:33:39 |
 |
|
|
New in town
Senior Member

932 berichten |
Geplaatst - 22/02/2012 : 17:53:21
|
Hoi Thomas,
Fijn dat het voor je opgelost is. Maar het feit dat je toch nog de werk-uren moet vergoeden, geeft aan dat het niet volledig vergoed is. Waarschijnlijk komt dat toch ook door een stukje slijtage aan het klavier. Waaruit duidelijk wordt dat het dus niet helemaal aan de babypoeder heeft gelegen. Anders had je het vanuit mijn optiek allemaal vergoed gekregen.
Maar je kunt er weer op los "rammen". :-)
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos |
 |
|
|
T-Rossie
Moderator

3293 berichten |
Geplaatst - 22/02/2012 : 17:59:45
|
"Yamaha heeft er bij mijn dealer op aangedrongen deze onderdelen te mogen ontvangen" ..... ik denk dat het andersom was?
Het maakt ook niet uit, het is weer gereed. |
 |
|
|
thomas
Average Member

209 berichten |
Geplaatst - 27/03/2012 : 10:11:17
|
Heb een mail gekregen van mijn dealer. Ze komen er niet uit bij Yamaha, ze kennen dus het probleem niet. Tja daar staan we dan, geen uitleg , geen verhaal. Hopelijk komt dit niemand tegen bij een t-3-4 enz... Enfin ik ben geholpen , netjes en correct . Nu wachten achter mijn zwarte T-4 Thomas
greetz |
 |
|
|
New in town
Senior Member

932 berichten |
Geplaatst - 27/03/2012 : 10:48:07
|
Nu maar hopen dat het niet het zwarte schaap van de familie is... :-)
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos |
 |
|
|
thomas
Average Member

209 berichten |
Geplaatst - 27/03/2012 : 17:41:16
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door New in town
Nu maar hopen dat het niet het zwarte schaap van de familie is... :-)
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos
Ik heb er alle hoop op dat dit goedkomt. Greetz Thomas
greetz |
 |
|
Onderwerp  |
|