Auteur |
Onderwerp |
|
hifi
New Member
40 berichten |
Geplaatst - 24/01/2013 : 15:01:48
|
Hallo, Ik heb mijn maximale aantal styles gebruikt op de harde schijf. Is dit maximum te wijzigen? Op zich is er ruimte zat op de schijf zelf.
hifi |
|
Heiko
Advanced Member
1621 berichten |
Geplaatst - 24/01/2013 : 15:08:17
|
Hi Fi, Even een nieuw mapje maken, dan kun je er weer 500 kwijt... Succes! Grtzz, Heiko
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
|
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 25/01/2013 : 07:09:38
|
Hallo,
Nog even een toelichting. Je kunt op de Tyros 4 max 500 files of folders kwijt in een folder. Ook het begin van de schijf (de ROOT) kun je zien als een map. Als er daar nu dus 500 op staan, zul je er dus eerst één moeten verwijderen voordat je een nieuwe folder kunt maken. Daarna verplaats je alle files naar die folder. Het beste maak je eerst een onderverdeling op je schijf met mappen. b.v. een voor styles, een voor midifiles, een voor multipads, enz enz. Werk dan ook binnen die folders weer met steeds sub-folders. Je kunt het dan ook makkelijker terug vinden. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|
hifi
New Member
40 berichten |
Geplaatst - 25/01/2013 : 10:52:56
|
Bedankt allebei, Ik had voor het antwoord al 460 register opgeschreven en elke style genoteerd. Vervolgens alle niet genoteerde styles verwijderd. Eenderde was verouderd dus die konden wel weg. Wel mooi opgeschoond, is ook wat waard, maar alle werk dus niet nodig. Wanner ik nu de styles in een mapje doe, kan een registerbank die dan nog wel vinden? Of moeten die dan allemaal opnieuw?
hifi |
|
|
Heiko
Advanced Member
1621 berichten |
Geplaatst - 25/01/2013 : 13:27:17
|
Net als bij de supermarkt, waar de boterkoekjes ineens op een hehle andere plek liggen zoek je je eigen wezenloos. Jouw Tyros kan ook verplaatste bestanden niet meer vinden, je zult dus de link één voor één opnieuw moeten leggen en saven.... sterkte er mee! Gtzz, Heiko
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
|
|
|
Onderwerp |
|