| Auteur |
Onderwerp  |
|
Jan Bruijn
Average Member

275 berichten |
Geplaatst - 10/05/2006 : 15:57:25
|
Mede forumleden,
Ik ben nieuwsgierig of er misschien mede T2 gebruikers die hun artistieke prestaties op de T2 graag aan andere zou willen laten horen, via deze forum. Zo Ja, misschien kunnen wij dan de forum beheerder zo ver of zo gek krijgen dat hij of zij deze mogelijkheid voor ons schept.
Ik denk als er maar genoeg belangstelling is, gebeurt het misschien ook.
Ik denk dan aan MP3,WMA en MIDI files tot a max van 6 Mbyte?
Wat denken jullie?
Jan Bruijn
|
Bewerkt door Jan Bruijn op 10/05/2006 16:03:39 |
|
|
Johntel
Average Member

265 berichten |
Geplaatst - 10/05/2006 : 17:43:45
|
Hoi Jan
Als je eens goed op het net gaat rondneuzen zal je al zo'n sites vinden. Ik weet niet of het toegelaten is van Henk deze te vermelden. Zo ja ... dan zal ik ze nadien hier plaatsen.
Muzikale groeten Johnny |
 |
|
|
Jan Bruijn
Average Member

275 berichten |
Geplaatst - 11/05/2006 : 10:24:37
|
Johnny,
Dat geloof ik ook wel dat er reeds sites zijn waar dan kan. Ik doelde juist op dit forum. Ik post reeds songs op een van de MOTIF forums waarmee ik in kontakt kwam omdat ik ook een Yamaha MOTIFES8 keyboard bespeel. De forums voor de MOTIF en MOTIFES keyboards zijn zeer aktief en internationaal en een grote hulp als je technische en muzikale problemen hebt met je keyboard.
Hoewel het eigenlijk een forum is voor MOTIF Rack en keyboard spelers bedoeld is, is in de Mo-SONG forum iedereen van harte welkom. mits men zich maar registeert.
Neemt niet weg dat ik iets dergelijks ook hier wel leuk zou vinden.
Jan Bruijn
|
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 11/05/2006 : 12:01:00
|
Zou wel leuk zijn ! Zo kunnen we van de forumleden eens horen en zien wat ze in al die jaren aan muzieklessen hebben bijgeleerd ! Ook al zijn ze maar pas of enkele jaren bezig ! Aangezien ik muziekleraar en beroepsmuzikant ben , ben ik uiteraard reuze benieuwd  Groeten sis
één van de weinige beroepsmuzikanten met EAW en de tyros 2 |
 |
|
|
Jan Bruijn
Average Member

275 berichten |
Geplaatst - 11/05/2006 : 12:17:44
|
Sis,
Alleen maar uit nieuwsgierigheid en pure onwetendheid,
wat is EAW? Is dat een keyboard type? |
 |
|
|
Player
Average Member

221 berichten |
Geplaatst - 11/05/2006 : 12:50:37
|
SIS,
Als jij nou even een voorbeeld geeft, kunnen wij met z'n allen proberen om jou te evenaren.....
Groet, Mark |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 11/05/2006 : 13:09:26
|
@Jan : EAW is één van de topmerken wat geluidssystemen ( PA dus )betreft, jammer dat het bijna onbetaalbaar is geworden . @Player : Ik zal eens overleggen met mijn studiotechnicus wat we kunnen doen en hoe we dit hier kunnen plaatsen Groeten sis
 |
|
|
Jan Bruijn
Average Member

275 berichten |
Geplaatst - 11/05/2006 : 13:50:37
|
Sis en player
De bedoeling is dat men naar elkaars muzikale prestatie luistert en eventueel met opbouwende kritiek komt en bijhorend advies. Er moet natuurlijk wel een limiet aan Mbytes per song gesteld worden, anders loopt het totaal uit de hand. Zoals bij de MO-SONG forum is dat 6Mbyte Max. en dat is voor MP3 files ruimschoots voldoende.
Jan Bruijn
|
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 11/05/2006 : 15:49:32
|
Jan , je kan ook altijd verwijzen naar een website, waar je de songs kan horen Maar is het de bedoeling om eigen composities te laten horen of gewoon bestaande nummers ten hore te brengen ???? groeten sis
 |
|
|
Jan Bruijn
Average Member

275 berichten |
Geplaatst - 11/05/2006 : 16:29:05
|
Sis,
Het lijkt mij verstandig om het bij eigen werk te houden, anders krijgen wij problemen met de BUMA of STEMRA of hoe die organisaties mogen heten. Auteursrechten moeten altijd geeerbiedigd worden.
Ik bedoel covers maken van andermans muziek is riskant.
Natuurlijk kan je volgens mij wel stukken van Mozart, Bach enz interpreteren zonder problemen te krijgen, denk ik.
groetjes
Jan Bruijn |
Bewerkt door Jan Bruijn op 11/05/2006 16:29:43 |
 |
|
|
admin
Forum administrator

300 berichten |
Geplaatst - 11/05/2006 : 21:37:55
|
Hallo jongens,
Voor mij is dit niet haalbaar helaas. Naast gezeur met Stichting Brein wat ik ten allen tijde wil voorkomen, is het ook nog eens erg duur voor mij als er veel van deze site gedownload wordt. Ik betaal nu al meer dan € 100,- per maand aan downloads.
Van mij heeft iedereen toestemming om links te geven naar andere forums waar dat wel mogelijk is.
MVG, Henk Oostendorp |
 |
|
|
Jan Bruijn
Average Member

275 berichten |
Geplaatst - 12/05/2006 : 09:14:45
|
Henk,
Je hebt volkomen gelijk. De kosten zijn te hoog en de risico's ook. De site waar ik mijn songs plaats wordt gesponserd door MOTIFATOR. Yamaha en Keyfax in the USA. Zij hebben trouwens ook een TYROS forum in de arranger keyboard section. De voertaal is natuurlijk engels. Diverse Yamaha deskundigen beantwoorden ook vele moeilijke vragen over Yamaha produkten.
Voor geinteresseerde kijk eens rond bij www.motifator.com en www.arrangerworkstation.com
Jan
PS
Henk,
Praat eens vriendelijk met Yamaha. Ik bedoel dit forum is natuurlijk ook een fantastisch promotie middel voor hun produkten, zeker als men ook nog leuke samples van songs e.d. kunnen horen van de T2 gebruikers zelf. Misschien trekken zij hum portemennee open. Ha Ha.
|
Bewerkt door Jan Bruijn op 12/05/2006 10:13:13 |
 |
|
|
Berend
Junior Member

82 berichten |
Geplaatst - 12/05/2006 : 21:24:05
|
Hallo,
Ik zie niet direct het probleem, wat deze opslagruimte betreft. (bijna) Iedereen die hier leest en schrijft heeft een internetaccount. Typische eigenschap van zo'n account is dat er ruimte voor een mailbox en ruimte voor een homepage aan vast zitten ;-) Daarom lijkt het mij een kleine moeite om een map op je eigen homepage aan te maken. Waar je bestanden plaatst die je wilt delen met dit forum.
Kan me wél voorstellen dat iemand zijn ware identiteit en naam geheim wil houden uit privacyoverwegingen. Je zou dan b.v. kunnen pingen naar je homepage en het vervolgens ip-adres noteren. Dan kun je hier op het forum het adres vermelden als b.v. http://192.168.1.1/t2/myshow.mp3 (deze link werkt natuurlijk niet..) Zo houd je je naam van het internet en bespaar je Henk een hoop heisa.
Groetjes, Berend
|
 |
|
|
Johntel
Average Member

265 berichten |
Geplaatst - 13/05/2006 : 09:42:14
|
Hoi Jan
Hier zijn linken waar je jezelf gespeelde liedjes kan naar toe sturen.
1° Belgische link: Jukeboxforum http://users.pandora.be/marcelvdd/jukebox/menu.htm
Iedere week kan je een liedje opsturen in MP3 en MID formaat. Daar word dan door de andere leden 1 punt gegeven aan wie ze goed vinden. Zo is er iedere week een winnaar. Op het forum kan je dan ook reacties plaatsen. Hier worden verschillende merken van keyboards gebruikt.
2° Engelse link: SVP Worldforum http://www.svpworld.com/forum/default.asp
Je moet je wel eerst gratis registreren voor je kan uploaden. Hier worden enkel Yamaha keyboards gebruikt. Ik moet zeggen dat hier muzikale virtuozen bijzitten.
Je moet zelf maar eens gaan kijken.
Muzikale groeten Johnny |
 |
|
|
entertainer
Junior Member

71 berichten |
Geplaatst - 14/05/2006 : 23:28:02
|
Hallo: Je kan op mijn website www.jandraijer.nl onder demo's de 2e vier demo's beluisteren die zijn gemaakt op de Tyros-2. Gr. The Entertainer
JWD |
 |
|
|
tyro
Advanced Member

1389 berichten |
|
Onderwerp  |
|