| Auteur |
Onderwerp  |
|
Heiko
Advanced Member

1643 berichten |
Geplaatst - 22/06/2006 : 21:51:05
|
Barry, mag ik zo vriendelijk zijn je van de eerste plaats te verdringen? IK heb de minste T2 ervaring! plusminus 50 minuten, toen ging de winkel sluiten... ps Dit was niet in Wezep!
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt... als het je neus uit komt is het veel erger!
Groetjes, Heiko
|
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
|
|
Peter
Junior Member

66 berichten |
Geplaatst - 23/06/2006 : 18:02:54
|
Hallo Sis,
Klinkt fantastisch die demo's van jou. Vooral Bluesette. Je bent de naam professioneel speler waardig
Groetjes Peter |
 |
|
|
marcel
New Member

39 berichten |
Geplaatst - 23/06/2006 : 19:01:12
|
Hoi Sis,
Helemaal top, ik ben echt onder de indruk van je speeltechniek! Ik heb je drie midifiles afgespeeld op m'n T2 en het klonk perfect. Ik weet dat ik nog heel veel moet oefenen om zo te kunnen spelen.
Als je nog meer midifiles hebt, graag!!
Groet, Marcel |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 23/06/2006 : 19:19:00
|
Dank U Peter  groeten sis |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 23/06/2006 : 19:27:12
|
Marcel , mag ik jou danken !! groeten sis |
Bewerkt door n/a op 23/06/2006 20:01:19 |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
|
|
T-Rossie
Moderator

3298 berichten |
Geplaatst - 24/06/2006 : 12:57:17
|
Sis, Je hebt het medium 'yousendit'helemaal gevonden zie ik..... je komt lekker los. Midifiles opnemen via de T2 sequencer is natuurlijk super-compact en snel, maar deze zijn alleen goed te beluisteren door mensen die een T2 hebben. Wil je een groter 'publiek' bereiken dan zul je uiteindelijk toch moeten proberen om WAV- of MP3 bestanden te posten.
Complimenten voor de nummers, lekker losjes gespeeld ! Ik vraag me wel af waarom je bij de T2 aanschaf het afgezien van een harddisk.... zou ik zéker nog (laten) installeren als ik jou was. |
 |
|
|
Soneg
Advanced Member

1660 berichten |
Geplaatst - 24/06/2006 : 16:05:00
|
Sis, Klinkt Super ! vooral de GospelFunk ! Wordt weer flink oefenen om het te evenaren  Ben benieuwd hoe het zal klinken in combinatie met een echte Hammond. French Jazz,(ken zo gauw niet op de titel naam komen) helemaal lekker ! Bigband medly erg leuk. alleen beetje kort
Groet, Soryt.
|
 |
|
|
Jan Bruijn
Average Member

275 berichten |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 25/06/2006 : 09:29:41
|
quote: Originally posted by T-Rossie
Sis, Je hebt het medium 'yousendit'helemaal gevonden zie ik..... je komt lekker los. Midifiles opnemen via de T2 sequencer is natuurlijk super-compact en snel, maar deze zijn alleen goed te beluisteren door mensen die een T2 hebben. Wil je een groter 'publiek' bereiken dan zul je uiteindelijk toch moeten proberen om WAV- of MP3 bestanden te posten.
1 ) Ja leuk die 'yousendit', bedankt voor de tip  2 ) Gewoon de T-2 aanzetten en spelen, lijkt mij het meest eerlijke, ik bedoel dus : geen gedoe met bewerken enzo achteraf ! 3 ) Klopt, kan inderdaad alleen goed beluisterd worden op een T-2 ! Op zich geen probleem denk ik, aangezien we op een T-2 forum zitten en de meesten (+/- 90%) een T-2 hebben 4 ) Een groter publiek bereiken, ja dat kan , als er verschillende nummers op mijn website komen te staan ( binnen enkele weken ) ! 5 ) Tja, en dan die HD , Voor mij persoonlijk zie ik naar het nut niet van in . Enkele jaren geleden had ik een solton MS 100, daar zat standaard een HD in , heb de mogelijkheden nooit gebruikt !!!! Eigenlijk heb ik alleen maar een T-2 met een registratie en back-up mogelijkheid nodig, wat moet ik dan met een HD ?? Ik gebruik geen samples, midifiles enz... dus een grote opslagmogelijkheid heb ik voor mijn werk eigenlijk niet nodig Groeten sis |
Bewerkt door n/a op 25/06/2006 09:39:39 |
 |
|
|
Marlie
Junior Member

55 berichten |
Geplaatst - 25/06/2006 : 10:47:44
|
Hallo Jan Bruijn,
Het is gelukt, en ik vind het ook een heerlijke rustige ballad om van te genieten met dit warme weer.
Op andere sites (die ik via dit forum heb gevonden) heb ik ook al van je muzikale talent mogen genieten, en ben onder de indruk hiervan. Ik geniet ervan en dus wat mij betreft vooral doorgaan !!!
Groetjes, Marlie
|
 |
|
|
Jan Bruijn
Average Member

275 berichten |
Geplaatst - 25/06/2006 : 13:02:40
|
Marlie,
Bedankt voor het luisteren naar mijn muziek. Nu ik weet dat jij mijn muziek waardeert zal ik zeker doorgaan.
Jan Bruijn
|
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 25/06/2006 : 18:27:12
|
Jan , welke style is dit ? Ik kan hem nl niet vinden op T-2 !  sis
|