Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Plaatsen van eigenwerk als bijlage
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Vorige pagina | Volgende pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 6

T-Rossie
Moderator

3298 berichten

Geplaatst - 18/06/2006 :  13:59:54  Toon profiel  Reageer met citaat
Ruudje,
Jazeker hij werkt prima en het klinkt perfect ! Prima werk... bedankt.
Welke style heb je gebruikt?

Ga naar bovenaan de pagina

ruudje
Average Member

288 berichten

Geplaatst - 18/06/2006 :  17:57:15  Toon profiel  Reageer met citaat
hallo T-rossie

bedankt voor de reactie,de styl die ik heb gebruikt is gewoon een country pop met een simpel gitaartje voor begeleiding en solo werk.
waarom moeilijk als het makkelijk kan ,ja toch?
ben mischien een luie muzikant hahaha

groeten ruudje

T-Rossie
Moderator

3298 berichten

Geplaatst - 18/06/2006 :  20:26:59  Toon profiel  Reageer met citaat
Nee nee begrijp mijn vraag niet verkeerd. In de Musicfinder op de T2 staat ook een style, maar jouw keuze is zeker zo goed.

Hebben jullie al iets gehoord (muziek) van Sis ?

Jan Bruijn
Average Member

275 berichten

Geplaatst - 19/06/2006 :  10:16:08  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Jan Bruijn  Reageer met citaat
Beste Vrienden,

Is het niet mogelijk MP3 files te plaatsen i.p.v. Wav. files. De Wav. files zijn zo groot dat het veel tijd kosten deze te down loaden? Wav files eerst kopieren naar bijv. NERO, deze converteren naar MP3, klaar is kees. In Nero kan je zelfs nog aan het geluid sleutelen indien nodig.

Jan Bruijn

Erwin B
Junior Member

52 berichten

Geplaatst - 19/06/2006 :  17:03:30  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Ruudje,

Klinkt lekker man.............
Heb net een documantaire gekeken over de Cats dus het was een leuke aanvulling.

Groente

Erwin

Berend
Junior Member

82 berichten

Geplaatst - 19/06/2006 :  21:00:44  Toon profiel  Reageer met citaat

Dag Ruudje,

Heel leuk gedaan !!!

Zo zie je maar weer wat de charmes van een simpel gitaartje kunnen zijn.
De zangpartij van dit nummer lijkt mij niet gemakkelijk, ook daar kom je heel aardig tevoorschijn.

Succes, doe zo verder ;-)

Groetjes, Berend

theplayer
Moderator

3053 berichten

Geplaatst - 19/06/2006 :  21:08:57  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Hallo allemaal,

Na een paar weken vakantie in het zonnige zuiden, ben ik ook weer terug.
Tot mijn spijt kom ik terug in een forum waarin een zeer grimmige stemming heerst.
Ik hoop dat dat snel weer veranderd, want ik lees / schrijf hier voor de gezelligheid en om mensen eventueel te kunnen helpen indien ik kan.
Maakt mij niet uit waarmee en wat ze er mee willen doen. (ondanks dat ik natuurlijk wel een eigen mening heb.)
Maar omdat ik ook een grote hang naar muziekjes tegenkom, wil ik er nog wel even een paar onder de aandacht brengen.
Kijk eens op http://home.hccnet.nl/f.lijflander/tyros2/mp3/index.html
Éen zelf gemaakt als midifile, twee rechtstreeks met de Tyros2 ingespeeld.
Er is er nog een, maar die heb ik niet helemaal zelf gemaakt, dus die staat niet op mijn site vermeld, maar is zeker het beluisteren waard. (vind ik)
http://home.hccnet.nl/f.lijflander/vandeweek.htm
Veel plezier met het luisteren en....... Het ontspant!
Groetjes,

Frans

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
http://home.hccnet.nl/f.lijflander

T-Rossie
Moderator

3298 berichten

Geplaatst - 19/06/2006 :  22:32:35  Toon profiel  Reageer met citaat
Frans,

Mooie rustige muziek en professioneel ingespeeld/opgenomen... schitterend.

Berend
Junior Member

82 berichten

Geplaatst - 20/06/2006 :  00:26:42  Toon profiel  Reageer met citaat

Prachtig Frans !!!

Met bijzonder veel gevoel gespeeld, mijn complimenten.
Het nummer Adios Nonino klinkt super, een ware emotie.
Ik sta nog steeds verbaast over de mogelijkheden van de Tyros 2.

Groetjes, Berend

fboss
Average Member

380 berichten

Geplaatst - 20/06/2006 :  14:41:17  Toon profiel  Reageer met citaat
Subliem Frans.

Ik heb er van genoten, bedankt!!

groetjes van fboss.

fboss
Average Member

380 berichten

Geplaatst - 20/06/2006 :  14:46:26  Toon profiel  Reageer met citaat
hallo allemaal;

Ja, ja, ik ben, zoals jullie zien, ook weer terug van "weggeweest"

Jammer dat we het inmiddels hier ook over mensen hebben, en niet over de Tyros(2)

Laat ons allemaal weer proberen er een leuke intructieve site van te maken.

Laat ons verder inspireren door de Tyros(2), en door elkaar.

allemaal weer de allerhartelijkste groetjes van;

fboss

Typhoon
Junior Member

70 berichten

Geplaatst - 21/06/2006 :  12:29:26  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Typhoon  Reageer met citaat
Hallo T-2 Vrienden

Volg al enige tijd de discussie over wie wel en wie niet goed kan spelen, althans zo komt het bij mij over. Wel of geen midi gebruiken, maakt niet uit als je maar plezier hebt met het bespelen van de Tyros 2. Ook ik gebruik wel eens een midifile, dit puur om even mijn geheugen op te frissen hoe de melodie ook al weer was van een lied. Laten we ieder in zijn waarde laten, en niet met elkaar gaan kissebissen wat wel en niet goed is. Natuurlijk mag er kritiek zijn op het forum maar doe dit dan opbouwend en kraak een ander niet af, omdat hij of zij het net iets anders doet dan jijzelf, je hoeft niet alles mooi te vinden wat er word aangeboden ,maar neem wel even de moeite om te luisteren voordat je kritiek geeft, ik kan soms van een liedje genieten die door iemand die geen noot kan lezen maar wel goed kan spelen is gemaakt. Ook dat is respect hebben voor een ander. Ik hoop dat dit forum weer snel zijn oude vorm aan gaat nemen, hier bedoel ik mee elkaar helpen waar dit nodig is.

Typhoon

Play with your hart,
and it feels good.

ruudje
Average Member

288 berichten

Geplaatst - 21/06/2006 :  17:17:44  Toon profiel  Reageer met citaat
hallo

hee typhoon je slaat de spijker op zijn kop,gewoon lekker spelen wat jezelf leuk vind,ik kan zelf ook geen noten lezen maar daarom vind ik het geweldig leuk om effen te tyrossen!!!
en tuurlijk zijn er altijd mensen die beter kunnen als ik ,maar dat blijf je altijd houden,het gaat erom dat je elkaar op de hoogte kan houden van nieuwtjes etc etc....
we moeten gewoon 1 grotevrienden kring worden en blijven zonder gezeur en gezeik!!!!
moet toch kunnen??

groetjes van ruudje

Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten

Geplaatst - 22/06/2006 :  09:23:09  Toon profiel  Klik om Tyr0s_Fre4ks MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Ook hier sluit ik me volledig bij aan, je moet plezier hebben in de muziek want zoals mijn dorpsgenoot Dirk Kuijt (ja, dé Dirk Kuijt) al eens heeft gezegd: " Plezier is de weg naar succes." Ik hoop dat we dit allen in ons achterhoofd houden, en dat we samen toch nog iets moois van dit forum kunnen maken. En onthoud ook dat er altijd baas boven baas is, daar ontkom je nu eenmaal niet aan.

By the way, ik heb al jullie ingespeelde nummers beluisterd en ik vind dat ze werkelijk waar schitterend klinken. Complimenten van mij!

Groetjes,

Martijn

U.H.F.
Average Member

251 berichten

Geplaatst - 22/06/2006 :  11:57:08  Toon profiel  Klik om U.H.F.s MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
En hier even een berichtje van de minst ervaren bespeler van de tyros2 in nederland, bespeel nu voor t eerst in mn leven een intrument sinds een paar weken, en kom dankzij de hulp van het oostendorpteam en natuurlijk de gehate midifiles al een aardig eindje, de guidefunctie aan en oefenen maar. Helaas haal ik nog weinig info van t forum af voor de echte beginner maar is natuurlijk ook mn eigen schuld moet ik maar om hulp vragen haha. Voor de msn liefhebbers voeg me gerust toe, ik vind t wel gezellig om via msn over ons aller grote hobby te chatten of niet ruud haha.

greetz Barry
Pagina: van 6 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Vorige pagina | Volgende pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000