Auteur |
Onderwerp |
vdburch
Average Member
105 berichten |
Geplaatst - 28/07/2013 : 13:04:31
|
Beste forum leden. Als ik een Song opneem en dan save op een USB stick speelt die niet normaal af op mijn tuner nu weet ik niet meer hoe of ik dat moet omzetten zo dat het ook goed klinkt.
Gerard |
|
T-Rossie
Moderator
3239 berichten |
Geplaatst - 28/07/2013 : 17:54:53
|
Hoi Gerard,
Een paar vragen: Hoe neem je op? (midi-sequencer of audio recorder) Hoe/wat zet je op de USB stick? (bijv. mid of export naar WAV of de afzonderlijke audio (links/rechts) files?
Kan jouw tuner het formaat afspelen wat uit de Tyros komt? (WAV, MP3 e.d.) |
|
|
vdburch
Average Member
105 berichten |
Geplaatst - 28/07/2013 : 21:41:11
|
Hallo Roel. Alvast bedankt voor je reactie. Een beetje technisch voor mij ,maar ik doe het volgende druk op song -neem op in audio recorder copy het in bijv; user,vandaar paste in usb . steek ik nu de usb in mijn computer dan speelt het nogal blikkerig af ,nou dacht ik dat het met de MIDI file Converter van Yamaha om te zetten is maar dat gaat mij niet lukken.Ik heb wel beide convert progammaatjes als die er voor bedoeld zijn tenminste als dat zo is dan werkt het niet of is inkompleet. Ik heb windows 7. Groeten Gerard
Gerard |
|
|
fransonline
Senior Member
695 berichten |
Geplaatst - 28/07/2013 : 23:12:20
|
Wat T-Rossie al aangeeft, sla je een Midi file of een Audio file op. Vermoedelijk gaat het om een Midi die op een PC blikkerig kan klinken. De PC en Windows beschikken standaard niet over dd klankmogelijlheden van je Tyros. Neem je song op met de audio recorder om dit probleem te voorkomen.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
|
|
Tyr0s_Fre4k
Senior Member
520 berichten |
Geplaatst - 29/07/2013 : 09:16:42
|
Als aanvulling op de reactie van Frans:
Als je de - met de harddiskrecorder opgenomen - file op je USB stick wilt hebben, druk je op de knop Select bij de Harddisk Recorder. Vervolgens druk je onderin op Export en kies je de file(s) die je wilt exporteren. Navigeer met de Tab toetsen naar je USB stick, en druk op Execute.
De Tyros gaat een tijdje aan het werk, en de file is als .wav opgeslagen op je USB stick. Als het goed is kun je deze gewoon met een mediaspeler (al dan niet op de PC) afspelen, in CD-geluidskwaliteit.
Succes!
Groeten, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
|
|
vdburch
Average Member
105 berichten |
Geplaatst - 29/07/2013 : 09:32:04
|
Heren geweldig bedankt voor jullie reactie ga eerst nog even genieten van het mooie weer daarna aan de slag met de tips, fijne dag allemaal. Groetjes Gerard
Gerard |
|
|
F.van Holten
Advanced Member
1112 berichten |
Geplaatst - 29/07/2013 : 14:56:03
|
Hallo Gerard
Ik maak op uit je verhaal, dat je een Midi opgenomen hebt, met je linker recorder. Deze midi kan je overnemen op de Harddisk recorder rechts, dan word het een Wave. ook kan je de Midi gewoon afspelen op je Tyros.
Maar simpeler is het om met de rechter recorder op te nemen, deze opname dan kopiëren naar de stick, dan heb je een Audio. Deze Audio kan je op de PC converteren naar MP3, die op elke CD speler en PC te beluisteren is.
Daar zijn heel simpele converteer programmaatjes voor, als je deze niet heeft, geef mij dan even een mail, dan stuur ik het op. met een kleine beschrijving over de werking.
Suc6
Grt. Frans
|
Bewerkt door F.van Holten op 29/07/2013 19:35:14 |
|
|
vdburch
Average Member
105 berichten |
Geplaatst - 31/07/2013 : 10:12:36
|
Hallo Frans ik heb je mijn email adres gestuurd nu twijfel ik het is aangekomen. Grt. Gerard
Gerard |
|
|
F.van Holten
Advanced Member
1112 berichten |
Geplaatst - 31/07/2013 : 19:22:04
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door vdburch
Hallo Frans ik heb je mijn email adres gestuurd nu twijfel ik het is aangekomen. Grt. Gerard
Gerard
Niets ontvangen, maar ik heb je een mail gestuurd.
Grt. Frans
|
|
|
vdburch
Average Member
105 berichten |
Geplaatst - 22/08/2013 : 17:14:51
|
Hallo FRANS IK BEN NU BIJNA 1 MAAND VERDER MAAR NOG STEEDS NIETS ONTVANGEN. WAT GAAT ER FOUT?
Gerard |
|
|
F.van Holten
Advanced Member
1112 berichten |
Geplaatst - 22/08/2013 : 20:54:05
|
Hallo FRANS IK BEN NU BIJNA 1 MAAND VERDER MAAR NOG STEEDS NIETS ONTVANGEN. WAT GAAT ER FOUT?
Gerard
Hallo Gerard
Kleine lettertjes lees ik ook !!
Ik heb tot nu toe nog steeds geen email adres gekregen, ik heb een mail gestuurd met de vraag deze te beantwoorden, dan had ik vanzelf dat noodzakelijke adres gehad. Helaas kan ik u zo niet verder helpen.
Kijk even in mijn profiel, van daaruit kunt u mij een emailtje sturen, dat heb ik u al eerder voorgesteld.
Suc6
Grt. Frans
|
Bewerkt door F.van Holten op 22/08/2013 20:57:30 |
|
|
vdburch
Average Member
105 berichten |
Geplaatst - 22/08/2013 : 21:01:32
|
Ik heb het gestuurd Frans nu moet het toch een keer lukken. Groeten v Gerard
Gerard |
|
|
F.van Holten
Advanced Member
1112 berichten |
Geplaatst - 22/08/2013 : 21:28:11
|
Ik heb het gestuurd Frans nu moet het toch een keer lukken. Groeten v Gerard
Gerard
Beste Gerard
Ik heb weer een mail gestuurd, want ik heb weer niets ontvangen, beantwoord deze mail, anders weet ik het ook niet meer.
Suc6
Grt. Frans
|
|
|
vdburch
Average Member
105 berichten |
Geplaatst - 23/08/2013 : 09:53:28
|
Goede dag Frans . Het is mij een raadsel ik klik op uw naam F.van Holten kom dan het volgende tegen . E-mail gebruiker: Klik hier om een email te versturen. Dat doe ik dus ,ook eerder al.
Ik geef het nu maar zo door. vdburch@gmail.com
Nogmaals bedankt hoor.
Gerard |
|
|
F.van Holten
Advanced Member
1112 berichten |
Geplaatst - 23/08/2013 : 10:25:05
|
Hallo
Ik heb alles verstuurd. U kan u Mailadres weer verwijderen uit de post.
Grt. Frans
|
Bewerkt door F.van Holten op 23/08/2013 10:26:13 |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 23/08/2013 : 20:52:45
|
Lijkt het computerforum wel
Maar onze beste Gerard is niet opgegroeid met computers, en ik vind het toch knap om met deze technieken om te willen gaan.
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
|
|
Onderwerp |
|