Auteur |
Onderwerp |
vdburch
Average Member
105 berichten |
Geplaatst - 23/08/2013 : 21:12:02
|
Beste Toine. Je hebt het door ik ben 75 dus niet van de nieuwste generatie ,snap er dus niets van die beste Frans doet zijn best maar ondanks ik mijn e-mail adres openbaar op de site heb gezet krijg ik nog steeds niets binnen ? Ik ga maar eens op uw site kijken.
Gerard |
|
|
F.van Holten
Advanced Member
1112 berichten |
Geplaatst - 23/08/2013 : 21:46:31
|
Beste Gerard
Ik heb het converteer progje naar het door u opgegeven email adres gestuurd, met een uitgebreide uitleg. Ik heb op allerlei verschillende manieren geprobeerd u te helpen via mail, u heeft mijn mails die ik stuurde nooit beantwoord, waar het fout gaat weet ik niet. Ik denk dat wij hier niet verder mee komen, maar met alle respect, voor mij einde topic. Jammer.
Suc6
Grt. Frans
|
Bewerkt door F.van Holten op 23/08/2013 21:53:27 |
|
|
fransonline
Senior Member
695 berichten |
Geplaatst - 23/08/2013 : 22:16:09
|
Wellicht dat een e-mail met een programma bijlage niet goed wordt ontvangen en mogelijk wordt geblokkeerd door de provider of persoonlijke instellingen (firewall/antivirus). Als ik ergens bij kan helpen dan laat dit maar weten, bijv. door het programmaatje tijdelijk als download beschikbaar te stellen.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
|
|
F.van Holten
Advanced Member
1112 berichten |
Geplaatst - 23/08/2013 : 22:37:02
|
Frans
Ik heb persoonlijke emails verstuurd zonder bijlage met de vraag deze te beantwoorden, maar nooit een antwoord daarop gehad, het gaat ergens bij Gerard fout, er zijn ook mails naar mij toegestuurd volgens Gerard, maar ik heb nooit iets ontvangen. Het houd een keer op, ik kan er verder niets meer mee doen. Daarom mijn reactie met alle respect "einde topic".
Grt. Frans
|
Bewerkt door F.van Holten op 23/08/2013 22:47:13 |
|
|
vdburch
Average Member
105 berichten |
Geplaatst - 23/08/2013 : 22:45:45
|
Ja 75 jaar het is misschien wel de leeftijd en tot op heden gaat het nog steeds niet goed ondanks dat ik mijn e-mail adres op de site van het forum heb geplaats. Frans doet zijn best,ik geef het maar op Bedankt allen.
Gerard |
|
|
vdburch
Average Member
105 berichten |
Geplaatst - 23/08/2013 : 22:55:17
|
Misschien toch nog een poging via fransonline, nb ik heb toen ik de tyros 2 kocht er wel een converteer programma bij gekregen maar dat heeft nooit gewerkt ook zat er geen help programma bij.Het werkte gewoon niet . H .Groeten vdburch@gmail.com
Gerard |
|
|
F.van Holten
Advanced Member
1112 berichten |
Geplaatst - 23/08/2013 : 22:55:48
|
Gerard
Laat die mail maar voor wat het is, ik hoop dat u met u 75 jaar nog goed gezond bent, dat is veel belangrijker dan die computer. En wel door blijven toetsen hè.
Grt. Frans
|
|
|
vdburch
Average Member
105 berichten |
Geplaatst - 23/08/2013 : 23:00:49
|
Dat gaat zeker lukken ,maar opgeven is niet mijn sterkste kant en het houd je hersens bij de les die geraniums kunnen nog wel even weg blijven. Grt Gerard
Gerard |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 24/08/2013 : 10:06:51
|
Gerard,
Het valt allemaal ook niet mee om alles maar eventjes onder de knie te krijgen.
Als jouw was zou ik gewoon lekker gaan toetsen en en genieten van je tyros.
Als je muziek opneemt met de song reccorder (links op je keyboard) of met de harddisk recorder (rechts op je keyboard) moet je dit bestand converteren naar een mp3 met een gratis programmaatje.
Dan kun je dit bestand afspelen op diverse audio apparaten.
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
|
|
Onderwerp |
|