Auteur |
Onderwerp |
Heiko
Advanced Member
1621 berichten |
Geplaatst - 22/11/2013 : 22:31:25
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Toetie
Heiko wat fijn dat je een methode weet voor half fill in, ik snap het nog steeds niet...... Tja puur blond dusss. Misschien is YouTube filmpje wat voor mij?
Hoi blondie , na volgende week zal ik er een joetoepie aan wagen (met m'n T5...)
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
|
|
Cor van Dongen
Starting Member
8 berichten |
Geplaatst - 23/11/2013 : 08:09:40
|
De Tyros 5 is werkelijk een keyboard dat er mooi uitziet in de huiskamer en werkelijk fantastisch klinkt.Heb hem beluisterd op internet met een hoofdtelefoon en ben overstag gegaan.Heb mijn Yamaha PSR-S910 ingerolen.Dus mijn eerste TYROS.
|
|
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 23/11/2013 : 09:02:27
|
Hoi Cor,
Hartelijk welkom in de gelederen van Tyros-spelers. Je zult zien (horen eigenlijk) dat er een geheel nieuwe geluidswereld voor je open gaat.
Speel je al lang keyboard?
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
Website:www.tognog-music.nl |
|
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 23/11/2013 : 09:05:47
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door willem63
Hallo Rene,
Dat heb je goed gezien. Ik dacht, laat ik eens een voorsprong nemen. Je hebt me tenslotte flink besmet met het Tyros virus. :)
Hoi,
En hoe. Dat duurt niet lang meer voordat Wim zijn eerste openbare optreden heeft. Het zit er helemaal in bij hem!!!!
Met muzikale groet, Hans
|
|
maartenb
Moderator
863 berichten |
Geplaatst - 23/11/2013 : 10:43:06
|
@Cor, van harte gefeliciteerd!
Ik denk dat je er hééééééééééééél veel plezier aan gaat beleven!
Maarten |
|
|
Cor van Dongen
Starting Member
8 berichten |
Geplaatst - 24/11/2013 : 07:45:21
|
Ja dat denk ik ook, toen ik zag dat de Tyros 5 uit was heb ik diverse filmpjes beluisterd en bekeken en ik was overdonderd wat die machine kan. Speel ruim een jaar op een PSR S-910 en dat was voor mij al een mooi instrument.Tyros 5 staat in bestelling, nu afwachten wanneer hij binnen is. |
Bewerkt door Cor van Dongen op 24/11/2013 08:20:28 |
|
|
Cor van Dongen
Starting Member
8 berichten |
Geplaatst - 24/11/2013 : 08:02:45
|
Goedemorgen HansWiel. Ik zeg altijd muziek is emotie en het is een fantastische hobby.Ik heb 34 jaar geleden muziekles gevolgd en ik speelde op een Riha Festivo orgel, twee klavieren en een voetklavier.Jaren niks meer aan gedaan en het begon weer te kriebelen. Heb een Yamaha Psr S-910 keyboard gekocht en ik ben weer begonnen zo'n andehalf jaar geleden.Het gaat lekker, studeer elke maand zo'n twee arrangementen in en ik speel al diverse soorten muziek.Als ik thuis ben speel ik zeker een uur per dag.Heerlijk om te doen.Ja Hans en nu mijn eerste Tyros, wat een kanon van een keyboard, hier kan ik behoorlijk wat muziek mee de wereld in blazen denk ik.Ben overdonderd wat deze machine kan. Heb een Tyros 5 XXL 61 in bestelling staan, ben benieuwd. |
|
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 24/11/2013 : 13:58:03
|
Hoi Cor,
Ik weet zeker dat het heeeeeeel mooi wordt.
Met muzikale groet, Hans
|
|
Heiko
Advanced Member
1621 berichten |
Geplaatst - 24/11/2013 : 14:26:36
|
Gisteren heeft mijn dochter haar I-pad gelinkt naar onze tv, waarop een goede speakerset met subwoofer is aan gesloten. FF gejoetoept, en WOW....dat klonk gaaf zeg! Kannie wachten.....
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
|
|
Dick
Average Member
218 berichten |
Geplaatst - 25/11/2013 : 14:06:57
|
Hallo Allemaal, ik ben altijd nieuwsgierig en in voor iets nieuws, dus heb ik zo goed als alles wat er op youtube te vinden was over de T5 beluisterd. Ik vraag me toch af of ik me vergis, want natuurlijk kun je op een youtube filmpje niet alles even goed horen, maar het valt me op dat de instrumenten behoorlijk nagalmen. Ik vind het in de T4 beter klinken. Maar nogmaals zal hem eens in echt beluisteren en hopelijk ook bespelen. Ook vraag ik me af of ik mijn oude styles nog kan gebruiken, heb inmiddels een leuke bibliotheek opgebouwd, die ik niet graag kwijt wil.
Groetjes, Dick Tyros4 Bose Compact L1 www.dickvisker.nl http://www.youtube.com/user/dcvis |
|
|
maartenb
Moderator
863 berichten |
Geplaatst - 25/11/2013 : 18:31:16
|
Hallo Dick,
je oude styles kun je blijven gebruiken, maar test dat voor alle zekerheid eerst.
Nagalmen is me nog niet opgevallen. De demo's van Ian House voor Bonners Music zijn erg goed. Heb je die al bekeken en beluisterd?
Maarten |
|
|
T-Rossie
Moderator
3238 berichten |
Geplaatst - 28/11/2013 : 14:12:06
|
Hij is mooooooiii! Al mijn (T4) registraties werken perfect, het klinkt alleen veel transparanter dan op de T4 |
|
|
maartenb
Moderator
863 berichten |
Geplaatst - 28/11/2013 : 14:13:32
|
Gefeliciteerd, Roel!
YouTube? MP3?
Maarten |
|
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 28/11/2013 : 15:48:57
|
Hoi,
Net telefoon gehad van Oostendorp. Morgenmiddag de Tyros 5 ophalen. Zucht :-):-):-)
Met muzikale groet, Hans
|
|
Toch nog Tyros
Average Member
478 berichten |
Geplaatst - 28/11/2013 : 16:17:44
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door T-Rossie
Hij is mooooooiii! Al mijn (T4) registraties werken perfect, het klinkt alleen veel transparanter dan op de T4
Heb je m al???????????????????????????????????????????????????
Groetjes John Tyros 4 xxl |
|
|
Onderwerp |
|