Auteur |
Onderwerp |
guyske
Average Member
295 berichten |
Geplaatst - 19/01/2014 : 18:25:42
|
Sis, dat was nog eens een leuke Belg, toen die nog regelmatig opdook was ik soms beschaamd en heb erover gedacht om mij als Albanees uit te geven in de plaats van Belg . Ik stel alleen vast dat zoals ik aangaf het forum weer zijn rol gespeeld heeft voor de goede lezer - luisteraar. Ons instrument is zo complex dat je meer hebt aan ervaringen delen dan altijd de verkopers lastig te vallen. Hier zitten tig leden die hun vingers krommen op hun speelgoed en er plezier in vinden om de opgedane kennis te delen, ik scoor ook regelmatig een blunder, je kan ook zoveel fout doen , even een postje doen en er zal altijd wil iemand wakker schieten die wss dezelfde fout gemaakt heeft en er plezier in heeft om een handje te helpen en zijn ervaring te delen.
Groetjes,
Guy
Tyros 5 - 76, MFC-10, Roland TD-4KX2 - OCTAPAD SPD-30, MOX 6 - HS80m, ipad 4 Forscore , Igrandpiano, Galileo,repertoire, cubasis, organ +, Garageband, saple tank, nanaloge, mobile sec en audiobus. |
|
|
eddy vanzee
Advanced Member
1488 berichten |
Geplaatst - 19/01/2014 : 20:30:04
|
de verkopers kunnen ook niet alle instrumenten (en types) die ze verkopen tot in de puntjes onder de knie hebben, een instrument als de Tyros doorgronden is een fulltime job, er zou niet meer veel tijd overblijven voor de normale verkoopsactiviteiten denk ik. Maar goed dat internet en de fora bestaan, ik denk dat veel hobbyisten meer weten over een specifiek instrument dan de verkopers. Wij zijn in dat opzicht zwaar verwend, stel je eens voor dat de fora (of internet) niet meer zouden bestaan en dat is nog niet eens zo lang geleden. VrGr eddy |
|
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 19/01/2014 : 20:39:41
|
Met de kennis van de verkopers zal het nog wel mee vallen denk ik.
Maar als als bijv. autoverkoper hoef je de klant toch ook geen rijlessen te geven?
Groeten, Wim |
|
|
Niek
Average Member
197 berichten |
Geplaatst - 20/01/2014 : 19:23:17
|
Begrijp werkelijk niet waarom personen, die altijd voor iedereen klaar staan om te helpen, via dit forum zo negatief benaderd worden. Personen die ook veel vrije tijd steken in de hulp aan anderen. Graag wil ik allen die mij, via dit forum, geholpen hebben met mijn T3 en T4 bedanken en hoop dat zij hetzelfde willen doen wanneer ik problemen ervaar met de nog te leveren T5.
Groet Niek |
|
|
Onderwerp |
|
|
|