Auteur |
Onderwerp |
Heiko
Advanced Member
1621 berichten |
Geplaatst - 24/01/2014 : 15:08:41
|
Hoi Toine, Waarom zou je geen reg's in het user geheugen zetten? Volgens mij zei Roel (T-Rossie) dat het veiliger is omdat de HD kan crashen. Ik ben sinds ik de T5 heb alle reg's aan het overzetten naar het user geheugen en de songs ect naar gelijknamige mappen op de HD. Ik hoop niet dat ik fout bezig ben, heb er net 5 volle werkdagen opzitten met programmeren!
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
|
|
theplayer
Moderator
3015 berichten |
Geplaatst - 24/01/2014 : 15:49:10
|
Hoi Heiko,
Het is geen probleem om je regs in het usergeheugen te zetten. Ze zijn zo klein dat ze nauwelijks ruimte innemen. Je moet er alleen geen styles en midifiles in zetten, want dan is het snel vol. Mocht je user toch vol zijn, kun je ze zonder probleem verplaatsen naar de harddisk. Ze blijven dan gewoon bruikbaar. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 24/01/2014 : 16:15:28
|
Registaties maakt niet uit waar je die neer zet. Je kan ze op elke plek gebruiken : User, Hardisk of USB maakt niet uit. Je kan ze rustig verplaatsen of kopiëren.
Groeten, Wim |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 24/01/2014 : 16:16:29
|
Tja da heb je als je te vlug tikt
Ik weet niet wat iemand op zijn user heeft staan, mischien staat ie wel vol met andere files?? dus zekerheidshalve heb ik geschreven opslaan op de HD daar is over het algemeen ruimte zat.
We moeten toch kijken hoe het probleem van Kees getraceerd kan worden tot een oplossing.
Maar Heiko ben niet bang je werk is niet voor niks hoor, ook het user kan zat regjes kwijt en of het veiliger is? who knows..
Ik maak elke week een backup vd HD en staat braaf op mijn pc.
Al met al het probleem van Kees is er nog....
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio 61 bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
Bewerkt door laakies op 24/01/2014 16:20:24 |
|
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 24/01/2014 : 17:18:17
|
Als je in een registratie de voice wil op slaan moet je onder memory Voice en eventueel als je die gebruikt PEDAL en HARMONY aanvinken en opslaan.
Je hoeft de freeze knop niet te gebruiken.
Als je in een registratie de style wil op slaan moet je onder memory STYLE, TEMPO, SLIDER EN TRANSPOSE aanvinken en opslaan.
Je kan de freeze knop gebruiken om dingen niet te laden als een registratie geladen word.
Je kan ook een registratie laden met style en voice en dan het vinkje bij style weg halen en de registratie weer op nieuw maken om een registratie te krijgen zonder de style.
Groeten, Wim |
|
|
KeesR
Starting Member
17 berichten |
Geplaatst - 25/01/2014 : 19:40:37
|
Hallo Toine,
Ik ga het uitproberen. Ik heb wel al een afspraak genaakt bij onze lokale keyboardzaak. Hopelijk kan hij wat vinden. Al vast bedankt voor al jullie hulp. Wordt vervolgd.
|
|
|
fboss
Average Member
380 berichten |
Geplaatst - 31/01/2014 : 19:03:48
|
Hallo Kees en Iedereen;
Bij "Freeze" kun je "group select" toepassen door; "Direct Acces" indrukken en daarna op "Freeze" drukken.
Zet je in deze group een hekje bij "Style" dan zal hierna met Freeze aan, alles wijzigen behoudens de Stlyle.
De keuze bij "group select" in "Freeze" is dus belangrijk.
Als je diverse Styles (zonder gebruik te maken van Freeze) achtereenvolgens wegschrijft in een registratiebank, kompleet met de bijbehorende OTS geluiden, dan kun je daarna registratie 2, 3, 4 enz. daarna opnieuw overschrijven met de "Freeze-knop" aan.
Hierna kun je dan de style in Registratie 1 gebruiken, met alle OTS geluiden van de andere weggeschreven Styles.
Hopelijk heb je hier iets aan.
Hartelijke Groetjes van... fboss
|
|
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 31/01/2014 : 20:05:39
|
Of je set bij het opslaan van registratie 2,3 en 4 het vinkje uit van style bij memory.
Groeten, Wim |
|
|
Onderwerp |
|