Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 Voice wijzigen left zonder styl
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Ronny
Average Member

375 berichten

Geplaatst - 03/05/2015 :  08:40:52  Toon profiel  Reageer met citaat
Zou er iemand kunnen zeggen hoe op de Tyros de voice van de bass en het bijhorende accoord kan gewijzigd worden met de knop acc ON maar de styl niet meespeelt ( die staat standaard altijd op bass met strings).

Ik zou namelijk in deze situatie graag een contrabas met tremolo strings willen hebben en terzelfde tijd toch nog kunnen beschikken over de left knop en de richt 1, 2 en 3.

Muzikale groet ,
Ronny

robbiedoes
Average Member

281 berichten

Geplaatst - 03/05/2015 :  15:21:48  Toon profiel  Bezoek de homepagina van robbiedoes  Reageer met citaat
Beste Ronny,

Ik moet je teleurstellen, dat zal niet gaan.

Yamaha lijkt hier een speciaaltje geprogrammeerd te hebben. De bass en string voices lijken onderdeel van een style te zijn (volume gaat mee als aan de stylevolume wordt gedraaid). Echter wanneer je elke specifieke onderdeel binnen de style op volume 0 zet, blijft de klank van de bass en de strings aanwezig.

Er is dus geen kanaal of onderdeel toewijzing waar je bij kunt komen om de bass en strings voices aan te passen.

Groetjes,

Robert

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Alles over mijn muzikale activiteiten en Tyros trainingsmogelijkheden: http://www.robbiedoes.nl
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

Bewerkt door robbiedoes op 03/05/2015 18:46:45
Ga naar bovenaan de pagina

Ronny
Average Member

375 berichten

Geplaatst - 03/05/2015 :  19:58:13  Toon profiel  Reageer met citaat
Robert,

Beste dank voor uw reactie.
Spijtig dat hiervoor geen mogelijkheid bestaat op de T5 ( misschien ben ik wel te veeleisend??).

Zal misschien voor een volgend model zijn

Muzikale groeten,
Ronny
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000