| Auteur |
Onderwerp  |
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 18/09/2006 : 10:50:45
|
quote: Originally posted by T-Rossie
Sis, Neem van mij aan dat ik wel dégelijk kan 'meepraten' over live-situaties/optredens.... na 35 jaar op de bühne. Hoe geweldig je jezelf vindt is inmiddels ook wel duidelijk, maar de 'toon' van schrijven die je je meent te kunnen veroorloven slaat alles!
Hier laat ik het bij.
Dan weet je drommels goed wat ik bedoel als één of ander toestel faalt en niet naar behoren werkt !!! En geweldig ben ik helemaal niet, ik ben gewoon professioneel bezig met mijn werk en dit vertaald hem dan in vele optredens ! mag het
sis |
Bewerkt door n/a op 18/09/2006 11:03:28 |
 |
|
|
admin
Forum administrator

300 berichten |
Geplaatst - 18/09/2006 : 11:40:44
|
Aanstootgevend en Godslasterend taalgebruik wordt direct verwijderd van dit forum. Reply van Sis is dus verwijderd.
PS: ik heb nog een mooie PSR8000 staan, zonder errors. Die wil ik voor deze keer wel omwisselen voor een Tyros 2, met errors.
MVG, Henk Oostendorp |
 |
|
|
RazorV3
Starting Member
17 berichten |
Geplaatst - 18/09/2006 : 15:09:18
|
Als jullie tussen dat gekibbel ook nog ff tijd hebben om uit te leggen hoe ik dit installeer...
Waar maken jullie je toch allemaal druk om zeg. Ze zullen bij bloeddruk-online heel blij zijn met jullie. Hahaha. |
 |
|
|
tyros2
Senior Member

813 berichten |
Geplaatst - 18/09/2006 : 15:49:57
|
He Jaimy Download even de PDF file van de site http://music.yamaha.com/tyros2 kijk even onder download daar staat precies omschreven hoe dit in z'n werk gaat. Hier staat de update en de beschrijving (2 bestanden)
Succes Henk |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 18/09/2006 : 19:22:41
|
quote: Originally posted by admin
Aanstootgevend en Godslasterend taalgebruik wordt direct verwijderd van dit forum. Reply van Sis is dus verwijderd.
PS: ik heb nog een mooie PSR8000 staan, zonder errors. Die wil ik voor deze keer wel omwisselen voor een Tyros 2, met errors.
MVG, Henk Oostendorp
Mijn excusses Meneer Oostendorp, maar DIT zijn de feiten !!! Welke strategie hier achter zit bij Yamaha is een raadsel ! Laten we gewoon zeggen, dit klopt niet, en dan druk ik mij nog zacht uit Leuk is het NIET . Zij ( Yamaha ) kennen ook de software problemen, waarom doen ze er niks aan ??????
Ik kan best aannemen dat jullie daar geen last van hebben, maar ik kan je wel vertellen als je als prof. bezig bent dit zeer storend werkt ! Hopend hiermee alles recht gezet, en verder succes met de zaken Groeten sis
|
 |
|
|
Peter
Junior Member

66 berichten |
Geplaatst - 18/09/2006 : 19:45:58
|
Hallo,
In het volgende moet ik sis bijstaan:
quote: Dan wil ik over . . . T-2 niet + de behuizing is ook niet de sterkste die ik al gezien heb , vooral als je veel moet in en uitladen !!
Ik zelf ben steeds zeer voorzichtig met mijn materiaal maar heb reeds na een half jaar verscheidene krassen op mijn T2. De lak is niet echt ontworpen voor veel verhuizingen. Is meer ontworpen voor thuis gebruik.
quote: Welke strategie hier achter zit bij Yamaha is een raadsel ! Laten we gewoon zeggen, dit klopt niet, en dan druk ik mij nog zacht uit Leuk is het NIET . Zij ( Yamaha ) kennen ook de software problemen, waarom doen ze er niks aan ??????
Sis troost u, dit probleem is er bij elk andere merk ik heb ook zo'n ervaring met de Roland G-70.
Groetjes Peter
|
 |
|
|
theplayer
Moderator

3053 berichten |
Geplaatst - 18/09/2006 : 21:03:49
|
Hallo,
Ondanks dat ik me liever van dit soort communicatie afzijdig houd, wil ik toch maar eens reageren. Van Prof tot Prof! Sis, zou het niet zo kunnen zijn dat je zelf een fout maakt? Genoemde waarschuwing treedt alleen op als je snel van registraton wisselt. B.V. 'Bladeren' met de + of - knop. (je laadt dan iedere keer een registration in. Dat is natuurlijk niet zoals een prof tewerk gaat. Een prof deelt zijn registrations in mappen in. (Stylessoort bij stylesoort of per serrie) Daarna hoeft de prof alleen maar rechtstreeks op de verlangde registration te drukken en kan hij meteen beginnen te spelen. (kan zelfs al als hij het huidige nummer nog niet beëindigd heeft.) Op deze manier kan ik alle avonden vullen zonder wachttijden en zonder vreemde meldingen. Bekijk je eigen manier van werken een Sis. Na jarenlang Prof te zijn geweest, blijf je vaak in bepaalde fouten hangen. Geeft niet hoor, heb ik ook na 44 jaar op het podium zitten. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
|
Heiko
Advanced Member

1643 berichten |
Geplaatst - 18/09/2006 : 21:04:16
|
Jongelui, ik heb de update gedownload. Op mijn usb-stick staat nu een mapje met daarin 6 prg bestanden. Stickie in T2 gedaan, naar function gegaan / utility / system reset/ system setup files / usb / tyros2_v120 en daar houd het op, het mapje lijkt leeg... Wie helpt mij uit de "brand"? |
 |
|
|
theplayer
Moderator

3053 berichten |
Geplaatst - 18/09/2006 : 21:14:15
|
Hallo Heiko,
Zorg dat die 6 bestanden in de root van je stickie staan. Stickie er in en de tyros uit. Dan de style-start/stop knop indrukken en de tyros aanzetten. Volg verder de aanwijzingen op het scherm. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
|
Berend
Junior Member

82 berichten |
Geplaatst - 18/09/2006 : 21:15:14
|
Heiko,
Niet in een mapje doen, gewoon in de \root plaatsen. Als je opstart met de style start/stop button ingedrukt. Dan kijkt Tyros in de root naar install. bestanden. Mapjes gaat de Tyros niet nazoeken.
Groetjes, Berend |
 |
|
|
Heiko
Advanced Member

1643 berichten |
Geplaatst - 18/09/2006 : 21:28:06
|
Frans, dank je voor je snelle reactie. Het leek goed te gaan totdat hij bijna klaar was (Program4) toen kwam de melding: Install error! Please check install data and try again E003 6fafc197 5ed546f0 Enig idee?? |
 |
|
|
theplayer
Moderator

3053 berichten |
Geplaatst - 18/09/2006 : 21:32:15
|
Hoi Heiko
Het beste nog een keer opnieuw downloaden en alles nog eens opnieuw doen. Groetjes,
Frans
 |
|
|
Heiko
Advanced Member

1643 berichten |
Geplaatst - 18/09/2006 : 22:00:57
|
Top! Thanks voor de support. Gelukt pfffffffff. Ik heb wel meteen even gechecked hoe of dat gaat met die break. Bij mij stopt hij nog steeds en pakt íe meteen de volgende registratie.
|
 |
|
|
theplayer
Moderator

3053 berichten |
Geplaatst - 18/09/2006 : 22:33:48
|
Hoi
Daar was volgens mij ergens een instelling voor te maken. Function > Stylesettings > Tabblad stylesettings. Heb helaas nu geen tijd om verder het op te zoeken. Groetjes,
Frans
Bewerkt door theplayer op 18/09/2006 22:47:30 |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 19/09/2006 : 07:45:28
|
quote: Originally posted by theplayer
Hallo,
Ondanks dat ik me liever van dit soort communicatie afzijdig houd, wil ik toch maar eens reageren. Van Prof tot Prof! Sis, zou het niet zo kunnen zijn dat je zelf een fout maakt? Genoemde waarschuwing treedt alleen op als je snel van registraton wisselt. B.V. 'Bladeren' met de + of - knop. (je laadt dan iedere keer een registration in.
Mijn registraties zijn allemaal netjes ingedeeld per style Ja, ik weet dat daar het plobleem zit de + en - knop Mijn probleem is , dat het repertoire om de haverklap veranderd zelfs op de avond zelf . Alla minuut en seconden zelfs . Soms moet ik van bank 1 naar 10 gaan en dan weer naar 5 en weer naar 12 enz... Mocht ik een vast repertoire hebben en mijn zangers ook , nou dan had ik dit full-error probleem niet ! Wij spelen in op de vraag en wensen van de genodigden op een feest. Ik weet niet hoe het bij jullie in Nederland is, maar hier bij ons in Belgie staan ze niet graag te wachten op de dansvloer, hier moet het volle bak zijn , gas geven Ik vind de T-2 gewoon te traag werken, idem met het opslaan van registraties, dit in 2005 waar de processors super snel zijn . Hebben ze bij de T-2 er één ingeduwd van 20 jaren geleden of zoiets ???? sis |
Bewerkt door n/a op 19/09/2006 08:00:59 |
 |
|
Onderwerp  |
|