Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 Voetschakelaar
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Gulio
Junior Member

75 berichten

Geplaatst - 17/06/2023 :  11:57:59  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo muziekvrienden

Een klein probleempje

Ik geef les aan iemand met een tyros 3 en die wilde graag een voetswitch om de fill in aan te sturen.
Ok ik had zon ding liggen en heb het nog nooit gebruikt, dus op de tyros 3 aangesloten en ingesteld. Dat werkte prima.
Echter na het weer opstarten is de instelling verdwenen en ik kan niet vinden hoe je dat ergens vast kunt leggen zodat je niet elke keer opnieuw de instelling moet kaken.
Overigens op mijn t5 gaat overigens precies netzo.
Weet iemand raad ????

theplayer
Moderator

3003 berichten

Geplaatst - 17/06/2023 :  21:23:00  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Hallo,

Je kunt dit opslaan in de registration.
Dan staat het met één druk weer klaar.
Groetjes,




Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
Ga naar mijn Tyrossite
Ga naar bovenaan de pagina

Soneg
Advanced Member

1597 berichten

Geplaatst - 19/06/2023 :  16:41:29  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
verbazingwekkend hoe weinig mensen de instructies lezen en toepassen

Genos /MFC10 /YC61/Tannoy Gold 5 Monitors
Ga naar bovenaan de pagina

Gulio
Junior Member

75 berichten

Geplaatst - 27/06/2023 :  16:22:24  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Soneg en the player

Klopt Opslaan in de registratie werkt prima !!!! maar......
Mijn leerling is blind ( helaas ) en kan met heel veel knopjes niet overweg laat staan met een scherm of het lezen van instructies ( ik neem aan dat je de handleiding bedoeld Soneg).
Ik geef trouwens aan drie blinde personen keyboard les.
Maar gewoon vastleggen van dat pedaaltje zodat het altijd werkt, dus zonder een registratie te gebruiken,
kan ik in de instructies ( handleiding ) niet vinden hoe vaak ik ze ook doorlees.
Anders had ik deze vraag hier niet gesteld.
Op psrtutorial heb ik ook een pagina waar o.a. files voor mensen met een beperking staan.

Juul


Genos (76) t5, G70,Roland fr7, Piatanesie 120 bass luxe, greyhound guitaar,2 x saxofoon 1 x trompet, bose 308 binbas, tanhoy gold monitors, opname studio spookysound ( al 40 jaar )
zo, dat moest ik ook even kwijt.


Ga naar bovenaan de pagina

Soneg
Advanced Member

1597 berichten

Geplaatst - 27/06/2023 :  21:17:52  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Mijn oprechte excuses , dat slechtziende de handleiding niet kunnen lezen is logisch , dat dat een uitdaging is me wel duidelijk .
Maar op je T5 werkt het hetzelfde als op een T3 , makkelijkste methode is op Direct acces te drukken en dan het pedaal bedienen en de functie selecteren die je wil toewijzen aan het pedaal , vervolgens opslaan in een basis registratie .

Genos /MFC10 /YC61/Tannoy Gold 5 Monitors
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000