Auteur |
Onderwerp |
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 11/11/2010 : 21:54:15
|
Ja staat gewoon op de HD.
Groeten Wim |
|
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 12/11/2010 : 14:00:38
|
Audio Bestanden MP3/Wave langer dan 45 karakters worden niet weer gegeven, gekopieerd etc...
Groeten Wim |
|
|
lacobo
Average Member
245 berichten |
Geplaatst - 12/11/2010 : 17:36:11
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tyro
Audio Bestanden MP3/Wave langer dan 45 karakters worden niet weer gegeven, gekopieerd etc...
Klopt! Geen foutje in dit geval: Pagina 31: De bestandsnaam kan uit maximaal 41 letters bestaan, de mapnaam uit maximaal 50.
Bert.
______________________________________________ LACOBO's Tyros4 site: http://www.lacobo.com/kb-site |
|
|
Rene
Senior Member
717 berichten |
Geplaatst - 12/11/2010 : 18:50:20
|
Vandaag de Tyros 4 opgehaald en eerste indruk is dat hij veel dynamischer is dan zijn voorganger de Tyros 3. Proccesor werkt inderdaad veel sneller. Ik heb de Tyros 3 er ook nog even bij staan, om te kunnen vergelijken. Inderdaad zijn veel styles anders van opbouw dan de Tyros 3. De midifiles werken bij mij zonder problemen. De 70's scatlegend klinkt bij mij volgens mij goed. Ook bij de variatie A. Wanneer je het akkoord wat langer inhoud, zul je horen dat er gewoon een akkoord door de dames wordt gezongen. Ik hoor in elk geval niets vreemds.
Microfoon moet ik nog instellen en uittesten. Jullie horen nog van mij.
Ik heb nu al geen spijt dat ik het gedaan heb.
Rene
Tyros 3, ( bijna Tyros 4 )Samson resolv 65A monitorset, HK Audio Actor. |
|
|
Louis
Junior Member
81 berichten |
Geplaatst - 12/11/2010 : 19:07:23
|
Rene, je bent dus blij met de Tyros4?
Groetjes Louis |
|
|
Rene
Senior Member
717 berichten |
Geplaatst - 12/11/2010 : 22:49:56
|
Ja hoor, ik ben helemaal in m'n nopjes.....
Rene
Ik heb 'm......de Tyros 4 Samson resolv 65A monitorset, HK Audio Actor. |
|
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 13/11/2010 : 12:28:53
|
citaat: Ik kwam per toeval een bericht tegen over polyphony problemen bij de tyros 4 of dit klopt weet ik niet , maar misschien kan Roel dit eens bekijken en testen
Inderdaad ik loop al snel tegen de polyphonymax aan. Al moet ik zeggen dit bij een zelfgemaakte song is met een aantal track er bij ingespeeld. Dit bij de overgang van Fill-in naar variatie C (SouthernGospel). Op de T3 met de T3 style had ik hier geen last van. Ik heb nu een aantal track uitgeschakeld anders kan ik niet meespelen zonder dat de T4 soms haperd.
Groeten Wim |
|
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 13/11/2010 : 14:08:35
|
Het style volume is aan de style gekoppeld. Als een registratie maak met alleen "style" aangevinkt wordt ook het style volume opgeslagen. Wanneer ik een registratie maak met alleen "slider" aangevinkt wordt het style (+ alle andere) volume instellingen niet opgeslagen.
Dit was toch niet zo bij de T1,2,3? En op pag 78 van de T4 Datalist staat toch echt een O (available) bij setup en registratie i.c.m. slider of is dit alleen voor Function > Controller > Assign slider en volume-sliders in de style?, dan zit ik helemaal fout qua opslaan van volume/ballans registraties.
Groeten Wim |
Bewerkt door tyro op 13/11/2010 14:25:24 |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 22/11/2010 : 12:43:20
|
Gisteren had ik een optreden in Zeeland. Een man van rond de 60 jaar kwam naar me toe en zei dat hij een T-4 had gekocht en heeft . Hij zei dat hij een probleem had met zijn scherm , groene en blauwe strepen en soms een totale uitval van het scherm . Ik wou het maar even laten weten . Vraag is , die ik mij stel. Is de T-4 niet te vroeg gekomen en hadden ze bij Yamaha beter geen extra tijd genomen om deze en meerdere problemen aan te pakken ???? Ik bedoel hier niks verkeerd mee hoor, maar dit kreeg ik gisteren te horen, jammer . sis
Soft-lounge, lounge, chillout componist |
|
|
Ezra
Average Member
206 berichten |
Geplaatst - 22/11/2010 : 12:59:02
|
Hoi Sis,
Vervelend voor deze meneer, maar dat er één iemand is met een stuk scherm, wil niet zeggen dat er "een probleem" is. Het betekent eenvoudig dat het scherm van deze meneer niet goed is, niet van alle T4's. Als straks blijkt dat de schermen om de haverklap stuk gaan, zou je kunnen gaan praten over een structureel probleem en kun je pas de vraag stellen of Yamaha het instrument niet te vroeg heeft uitgebracht. En dan nog, productiefouten (wat het tot nog toe NIET is!) komen bij elk concern wel eens voor.
Dus, niet gelijk te negatief zijn bij één negatief verhaal hoor...
Groeten, Ezra
Download hier mijn Tyros-songs... |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 22/11/2010 : 13:05:05
|
Ezra, ik ben helemaal niet negatief hoor. Ik wil het gewoon even aangeven. Trouwens het is niet de eerste keer dat dit gebeurt. Tim, een forumlid heeft dezelfde problemen gehad. Tja, ik wil het niet meemaken op een optreden. Leg dit maar eens uit aan je klanten. sis
Soft-lounge, lounge, chillout componist |
|
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 22/11/2010 : 13:43:46
|
volgens mij noemen ze dit overmacht, het is iets waar je zelf niets aan kan doen. Tuurlijk is het niet prettig als je zoiets overkomt maar dit kan je altijd overkomen dus vind ik het onterecht dat er weer naar yamaha gewezen word. Als dit echt een structureel probleem was, had yamaha allang een terugroep actie gehouden om de schermpjes te laten vervangen. Beeldschermpjes zijn nou eenmaal kwetsbaar en kunnen dus ook minder hebben dan de rest.
Groetjes Ben |
|
|
Dick
Average Member
218 berichten |
Geplaatst - 23/11/2010 : 13:12:48
|
Ik heb op dit forum ook al eens iemand gehoord met een stuk scherm. Ik dacht onder het kopje van "de eerste T4 kapot" , ik kom dit echter niet meer tegen.
groetjes Dick
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Ezra
Hoi Sis,
Vervelend voor deze meneer, maar dat er één iemand is met een stuk scherm, wil niet zeggen dat er "een probleem" is. Het betekent eenvoudig dat het scherm van deze meneer niet goed is, niet van alle T4's. Als straks blijkt dat de schermen om de haverklap stuk gaan, zou je kunnen gaan praten over een structureel probleem en kun je pas de vraag stellen of Yamaha het instrument niet te vroeg heeft uitgebracht. En dan nog, productiefouten (wat het tot nog toe NIET is!) komen bij elk concern wel eens voor.
Dus, niet gelijk te negatief zijn bij één negatief verhaal hoor...
Groeten, Ezra
Download hier mijn Tyros-songs...
|
|
|
guus
Average Member
166 berichten |
Geplaatst - 23/11/2010 : 13:51:24
|
Scherm is nog steeds heel
Guus