Auteur |
Onderwerp |
admin
Forum administrator
300 berichten |
Geplaatst - 25/11/2010 : 12:13:05
|
Waarom zo vaak zo'n negatieve insteek.
Yamaha is superstabiel vergeleken met andere merken. Bij elk product komt wel eens wat voor. Yamaha lost dat altijd netjes op. er komt geen keyboard zo 'af' op de markt. Vergelijk het maar eens met andere merken. Ik wil ze niet eens meer verkopen door de ellende die we daarmee hebben en dan ook nog eens de slechte service achteraf.
Er is maar één kampioen op keyboardgebied de laatste jaren en dat is Yamaha.
MVG, Henk Oostendorp |
|
|
Toetie
Average Member
221 berichten |
Geplaatst - 25/11/2010 : 12:51:28
|
Amen!
TT Just 4 Him. |
|
|
Dick
Average Member
218 berichten |
Geplaatst - 25/11/2010 : 13:10:16
|
Halleluja...
Dick |
|
|
guus
Average Member
166 berichten |
Geplaatst - 25/11/2010 : 13:12:26
|
Henk ik ben nog steeds heel tevrede met de Tyros 4, niks mis mee.
Snap ook niet dat er zoveel ophef wordt gemaakt over allerlij kleine dingetjes. Het is heel simpel om van een mug een olifant te maken en daar je negativiteit over te ventileren.
Ik zeg heel eerlijk dat de Tyros 4 gewoon een goed apparaat is, en daar mag ook door de form leden iets van gezegd worden.
Het is makkelijker iets de grond in te trappen om niks of wat een kleinigheidje is dan de positieve ding na voren te halen.
En mischien is dit voor de meeste dit een groot bedrag er zijn nu leuke Tyros 3 in de aanbieding. (niks mis mee).
Jongen, meisjes, damens en heren Respect for all.
Den Guzel
Muziek is net als een hartslag, het is een ritme van plezier en leven. |
|
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 25/11/2010 : 13:44:09
|
Hoi,
Ik heb het niet na gekeken, maar meestal komen die negatieve klanken bij mensen vandaan, die hem niet willen of kunnen betalen. Ik weet zeker. dat als ik hem al had, dat ik ook zeer tevreden zou zijn. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|
guus
Average Member
166 berichten |
Geplaatst - 25/11/2010 : 13:57:36
|
He Frans,
Ja daar kan een stukje van waarheid in zitten, ik vindt het dan ook zeer jammer voor die mensen dat dit dan tot uitting komt.
Maar ook die hem hebben die dan ook tot het diepste niveau graven en dan bedoel tot het bitje waar ik hem niet kan vinden.
Wat gebruik ik nu ja dat is gewoon leuk spelen tot nu in mijn beleving heb ik geen fouten gevonden, en natuurlijk die kunnen voorkomen.
Maar nu lijkt er op dat de fouten of wat dan ook de hoogste noot is in dit forum en niet de positieve dingen en das jammer.
Ik blijf bij mijn besluit Tyros 4 is een mega machine, en ik hoop dat er ook positieve dingen worden gezegd over dit top product.
En natuurlijk Frans dat wij ook weer bij jou site terecht kunnen als we het niet weten.
Guus
|
|
Huib
Average Member
127 berichten |
Geplaatst - 25/11/2010 : 14:05:54
|
Laat hem maar komen!
Huib
|
|
|
Henk21
Junior Member
79 berichten |
Geplaatst - 25/11/2010 : 14:14:03
|
Beste forum leden Ik kan niet anders dan het met Henk eens zijn ,probeer gewoon positief te blijven en geef de fabrikant eerst eens de gelegenheid om eventueele bugs in de Tyros 4 te verhelpen.
Voor de mensen die daar geen vertrouwen in hebben je bent altijd vrij om over te stappen naar een ander merk of om op je oude keyboard te blijven spelen en evt later tot aanschaf over te gaan.
Gelukkig is het aantal mensen dat wel vertrouwen heeft in de Tyros 4 groot gezien het aantal bestelde exemplaren ,ik kan dan ook niet anders dan ongeduldig wachten op het verlossende telefoontje van uit Wezep.
Auto staat met voldoende brandstof klaar om vanuit Zevenaar pijlsnel naar Wezep te kunnen vertrekken.
Met een ongeduldige muzikale groet Henk |
|
|
robbiedoes
Average Member
281 berichten |
Geplaatst - 25/11/2010 : 14:20:03
|
Beste medeforummers,
Ik kan het niet laten ook even een berichtje te plaatsen. Het probleem is mede dat er erg vaak offtopic gereageerd wordt en er onbedoelde discussies ontstaan. Dit topic is/was naar mijn mening gewoon bedoeld om eventuele ontdekte foutjes kenbaar te maken.
Ik ben een techneut in hart en nieren en heb in het verleden ook veel samengewerkt met Technics. Ik haalde destijds toen ook veel foutjes naar boven die vervolgens door Technics dan ook werden opgelost (alleen moest toen een chip, zogenaamde EEPROM vervangen worden voor elke update). Heeft me destijds zelfs een aantal gratis model upgrades opgeleverd van KN3000, KN3500 en KN5000.
Nu heb ik nog geen Tyros 4, dus heb nog niet mee kunnen delen in de reeds geconstateerde foutjes. Het plaatsen van informatie over gevonden foutjes in dit topic moet ook als doel hebben om: - mensen te laten weten waar een bepaalde fout zit en dat het geen gebruikersfouten zijn - actief mee te denken hoe bepaalde fouten met eventuele alternatieven omzeilt kunnen worden - informatie te kunnen delen met Yamaha, zo niet direct maar bijvoorbeeld indirect via Marco Riedijk waarvan ik ergens op dit forum gelezen heb dat hij de gevonden probleempjes zeker onder de aandacht brengt bij Yamaha - informatie te geven hoe een bepaalde fout opgelost kan worden (bijv. de update van de Premium Voices of een nieuw beschikbare firmware update die ongetwijfeld zal komen, etc).
Dit alles om tot een nog subliemer instrument te komen dan dat het nu al is (al blijft het jammer dat ik er nog niet in mee kan delen omdat ik nog stees wachtende ben op de levering).
De meesten op dit forum zullen volwassen genoeg zijn, dus een wijze les: negeer gewoon de berichten die in een zeer negatieve toon zijn geschreven. Dan houdt het vanzelf op.
Robert. |
Bewerkt door robbiedoes op 25/11/2010 14:22:05 |
|
|
Maykel
Junior Member
73 berichten |
Geplaatst - 25/11/2010 : 14:28:54
|
Na jaren Yamaha gehad te hebben is er wel vertrouwen verkregen, Ze maken kwaliteit en lossen problemen altijd goed op door firmware updates. Er is maar 1 negatief punt, en dat is de levering vanuit Yamaha. Nooit geweten dat het zolang duurd om zoveel geld uit te geven als je voor jezelf al een keuze hebt gemaakt. Erg frustrerend voor de koper en Henk Oostendorp.
Mvg Maykel |
Bewerkt door Maykel op 12/12/2010 10:37:42 |
|
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 25/11/2010 : 15:20:46
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door theplayer
Hoi,
Ik heb het niet na gekeken, maar meestal komen die negatieve klanken bij mensen vandaan, die hem niet willen of kunnen betalen. Ik weet zeker. dat als ik hem al had, dat ik ook zeer tevreden zou zijn. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite
Ho ho Frans ,
Ik begrijp je reactie maar ben het niet helemaal met je woordkeuze eens deze keer.
Ik zou hem wel heel graag willen aanschaffen maar kan het inderdaad gewoon niet betalen door omstandigheden. Maar je hoort mij niet klagen over de tyros 4 of yamaha.
Gr. Ben
|
|
|
guus
Average Member
166 berichten |
Geplaatst - 25/11/2010 : 15:27:44
|
Damens en Heren,
Ik denk dat we deae discusie moeten laten voor wat het is, en weer gezellig en gewoon tegen elkaar doen net of dat het feest is.
En of je hem wel of niet kan betalen gaat het niet om.
Wij zij muziekanten onder elkaar en proberen elkaar wegwijs te maken op een positieve manier.
Of je nu een 1 , 2 , 3 of een 4 bespeelt hetr gaat om het plezier.
Ik zeg we houden ons weer aan het protocol en het forum gebruiken waar voor het dient.
Guus
|
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 25/11/2010 : 15:50:50
|
Hoi Guus, Ben het met je eens, maar vrees dat als de touwtjes niet wat strakker worden aangetrokken dit niet de laatste keer zal zijn.
Maar goed dat is mijn mening.
Groetjes Ben |
|
|
T-Rossie
Moderator
3239 berichten |
Geplaatst - 25/11/2010 : 16:02:16
|
ZO...... iedereen z'n hart gelucht, terug naar het topic Wie heeft er nog iets gevonden?
Ik heb er nog eentje : Het duurt relatief lang voordat de T4 harddisk wordt opgemerkt door mijn PC zodra de T4 wordt opgestart met MusicFinder knop ingedrukt (USB storage mode mode) Er verschijnt wel een melding op de T4 dat je moet wachten tot het ledje uit is.... maar dat ledje is ca. 30 seconden uit, gaat vervolgens ca. 15 sec. vast branden, knippert even en gaat dan uit. De T3 werd volgens mij binnen korte tijd herkend maar de T4 duurt bijna enkele minuten alvorens de PC hem ziet.
Merken meer mensen dit? |
Bewerkt door T-Rossie op 25/11/2010 16:15:12 |
|
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 25/11/2010 : 16:28:52
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door T-Rossie
ZO...... iedereen z'n hart gelucht, terug naar het topic Wie heeft er nog iets gevonden?
Ik heb er nog eentje : Het duurt relatief lang voordat de T4 harddisk wordt opgemerkt door mijn PC zodra de T4 wordt opgestart met MusicFinder knop ingedrukt (USB storage mode mode) Er verschijnt wel een melding op de T4 dat je moet wachten tot het ledje uit is.... maar dat ledje is ca. 30 seconden uit, gaat vervolgens ca. 15 sec. vast branden, knippert even en gaat dan uit. De T3 werd volgens mij binnen korte tijd herkend maar de T4 duurt bijna enkele minuten alvorens de PC hem ziet.
Merken meer mensen dit?
Hoi Roel ik heb het ook op mijn T2 getest en daar gaat het ook gewoon vlot. Dus ik denk dat je een punt hebt hier Groetjes Ben |
|
|
Onderwerp |
|