Auteur |
Onderwerp |
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 25/11/2010 : 17:05:44
|
Best mensen,
Ik heb ook al eerder tweemaal vriendelijk verzocht om dit Topic uitsluitend te gebruiken om eventuele foutmeldingen te doen. Alleen dan kan het overzichtelijk blijven en de relevante foutjes aan Yamaha worden gecommuniceerd.
Op verzoek van Marco heb ik er vertaald in het Engels en hij neemt dat serieus op met Yamaha.
Voor eventuele reacties op dit topic heb ik nou juist de onderstaande topic geopend. http://www.t-2.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=2731
Graag daarin verder "discussiėren", liefst met opbouwende, positieve inbreng. Bedankt voor jullie begrip.
Groet, Ruud
|
Bewerkt door Ruud op 25/11/2010 21:29:19 |
|
|
guus
Average Member
166 berichten |
Geplaatst - 25/11/2010 : 20:39:24
|
Hoi Roel,
Het duurt iets langer klopt, kan misschien HD liggen dat deze traag communiceert met de computer.
Guus
Muziek is net als een hartslag, het is een ritme van plezier en leven. |
Bewerkt door guus op 25/11/2010 22:19:02 |
|
|
fransonline
Senior Member
695 berichten |
Geplaatst - 26/11/2010 : 10:19:12
|
@Ruud: ik denk dat het moeilijk is om alleen problemen toe te voegen bij dit onderwerp, bezoekers zijn toch snel geneigd om meteen te reageren en zullen dit minder snel in een ander topic doen.
Ik begrijp dat je duidelijk wilt hebben waar e.e.a. niet goed gaat bij de T4 en zo een overzicht te houden.
Ik denk hardop met je mee: schoon dit topic op met alleen de gemelde problemen. Maak het sticky en alleen leesbaar.
Wanneer iemand iets wil melden, kan dit via een e-mailtje naar de admin, die het hier vervolgens plaatst. Deze oproep kun je bovenaan plaatsen.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
|
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 26/11/2010 : 10:52:46
|
Ik ben het met Frans eens om nieuwe melding via de admin te doen. Je krijgt daarna automatisch een duidelijk overzicht aan het begin van dit topic.
Het is alleen de vraag of men zich daar dan aan houd, maar is zeker het proberen waard.
Goed idee Frans!
Groetjes Ben
|
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 26/11/2010 : 10:53:30
|
Dank je voor het meedenken Frans.
Ik heb het voorgelegd aan Henk.
Groet, Ruud |
|
|
F.van Holten
Advanced Member
1112 berichten |
Geplaatst - 26/11/2010 : 11:54:50
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door fransonline
@Ruud: ik denk dat het moeilijk is om alleen problemen toe te voegen bij dit onderwerp, bezoekers zijn toch snel geneigd om meteen te reageren en zullen dit minder snel in een ander topic doen.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl
Waarheid als een koe !!!
Grt. Frans T3-xxl |
Bewerkt door F.van Holten op 26/11/2010 11:57:37 |
|
|
Dick
Average Member
218 berichten |
Geplaatst - 26/11/2010 : 13:47:07
|
Waarheid als een koe !!!
Grt. Frans T3-xxl [/quote]
Boeeeeeeeeeeeeeeeee...
groetjes Dick |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 27/11/2010 : 11:35:18
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Dick
Waarheid als een koe !!!
Grt. Frans T3-xxl
Boeeeeeeeeeeeeeeeee...
groetjes Dick [/quote] Je bent dus een echte koe sis
Soft-lounge, lounge, chillout componist |
|
|
richard001
Average Member
396 berichten |
Geplaatst - 09/12/2010 : 10:06:09
|
Probleem USB-driver Tyros4
Elders op dit forum las ik dat styles, ondergebracht onder de 'file access' knoppen, na verloop van tijd weer waren verdwenen. Ik heb dat ook ervaren en ontdekt dat dit gebeurt nadat de Tyros4 met de usb-mode (opstarten met music-finder) met de computer is verbonden. Ik heb de procedure diverse keren herhaald en de fout treedt consequent op. Bovendien is de internetverbinding in mijn gehele thuisnetwerk tijdens de usb-modeverbinding uitgeschakeld. Zodra de usb-verbinding verbroken is, is de internetverbinding weer hersteld. Ook met de oudere usb-driver (versie 3.0.3) treedt deze fout op.
Vriendelijke groeten,
Richard van Straten |
|
|
klinkt als
Average Member
112 berichten |
Geplaatst - 10/12/2010 : 18:56:03
|
Bij het aansluiten op de pc (via de USB) heb ik idd ook geen verbinding meer met internet. Het hele thuiswerknet ligt dan plat. Eenmaal de USB eruit en alles werkt weer naar behoren.
Kan trouwens via de PC ook weinig mappen vinden op de T-4, behalve dan de audioroot (heb verborgen mappen wel aanstaan!!)
Op de T-3 waren de mappen plus inhoud wel voor mij zichtbaar, wellicht dat iemand een tip heeft voor mij!
Groeten, |
|
|
guyske
Average Member
295 berichten |
Geplaatst - 12/12/2010 : 07:39:09
|
Heb mijn T4 sinds een paar dagen valt goed mee maar er is werk aan de winkel naar een upgrade OS.
Tijdens het afspelen van nummers via Music Finder zakt geluidsvolume rechts soms tot ongeveer 30% of minder. De enige manier waarop ik in staat was om het volume terug normaal te krijgen is door het herstarten van de machine.
Deze fout doet zich niet voor op regelmatige basis, maar je weet wel even niet wat er gebeurd, je vingers rammen maar geen geluid meer, je kiest een ander instrument : noppes, dus stop en herstarten, geluk bij een ongeluk dat gaat snel maar aangenaam is anders.
Yep hij is er, de ontdekkingstocht is begonnen ...... |
|
|
guus
Average Member
166 berichten |
Geplaatst - 12/12/2010 : 08:35:34
|
Ik heb het net anders om dat het volume even hard wordt afgespeeld.
Volume ingesteld op 30% swel pedaal open, geeft dit wel eens een hardheid van 70% das schrikken.
Dit valt we terug te regelen met de swel pedaal.
Misschien is dit iets anders.
Guus
Muziek is net als een hartslag, het is een ritme van plezier en leven. |
|
|
guyske
Average Member
295 berichten |
Geplaatst - 12/12/2010 : 09:09:23
|
Klopt ook Guus, deze is een andere denk ik zo. In mijn geval reageert er niets meer om het niveau bij te sturen, max haalbaar is nog tussen de 10 en 30 %, op de MFC10 pedaal mag je pompen tot je blauwe tenen hebt, en aan de schuivers van het toetsenbord blauwe vingers maakt geen verschil.
Ik lees trouwens net dat op yamahapkowner iemand hetzelfde probleem aangeeft.
Guy
|
|
Jeepee
Average Member
121 berichten |
Geplaatst - 12/12/2010 : 11:56:32
|
Ik herken het wegvallen van het volume, heb een paar keer meegemaakt dat Right1 wegvalt. Even het volumepedaal intrappen brengt het volume weer terug. Dit gebeurt niet altijd, het kwam slechts een paar keer voor. Groeten, Jaap,
Jeepee |
|
|
guyske
Average Member
295 berichten |
Geplaatst - 12/12/2010 : 12:43:32
|
Bij waren r1 r2 en r3 weg.
|
|