Auteur |
Onderwerp |
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 12/12/2010 : 15:20:27
|
Hoi,
Ik ondervind ook veel volume problemen in wisselingen tijdens het spelen, terwijl alles op hetzelfde niveau staat. Het is te hopen dat dit wel opgelost gaat worden!
beluister voorbeeld: http://www.box.net/shared/c2p8zkrnaa
Intro begint te hard, en daarna valt alles weer terug
Ik wacht maar geduldig op een update.....
Gr Toine
Tyros 4 xxl en Stagepass 300 bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
|
|
Toetie
Average Member
221 berichten |
Geplaatst - 12/12/2010 : 15:46:46
|
citaat: Ik ondervind ook veel volume problemen in wisselingen tijdens het spelen, terwijl alles op hetzelfde niveau staat. Het is te hopen dat dit wel opgelost gaat worden!
beluister voorbeeld: http://www.box.net/shared/c2p8zkrnaa
Ik vind het goed klinken , Merk niet zoveel verschil via de mp, Misschien life meer, maar daar kan ik nog niet over oordelen want heb hem nog niet. welke style is dit? Leuk gespeeld namelijk.
TT Just 4 Him. |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 12/12/2010 : 15:59:45
|
Hoi,
Vooral als je opnames maakt krijg je te maken met dat volume verschil, ben ik ook pas achter gekomen toen ik de eerste opname maakte luister maar eens naar deze:http://www.box.net/shared/7rhza71r78
Daarna heb ik een nieuwe opname gemaakt met alle wijzigingen qua volume.
Maar ja een update vh OS systeem kan weer veel goed maken..... wachten dus gewoon, ik vind het geen ramp want Yamaha kennende wordt dit keurig opgelost.
Overgens de style die ik hiervoor gebruikte is: Pop Evergreen.
Gr Toine
Tyros 4 xxl en Stagepass 300 bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
|
|
Dick
Average Member
218 berichten |
Geplaatst - 12/12/2010 : 21:57:18
|
Ik merk er niet zoveel van Toine, zeker niet storend. Ik vind de eerste uitvoering beter dan de tweede, maar dat is persoonlijk..voor mij iets te veel getingel in de achtergrond.. verder lekker gespeeld hoor.
Groetjes, Dick
|
|
|
Dick
Average Member
218 berichten |
Geplaatst - 12/12/2010 : 22:10:30
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door guyske
Heb mijn T4 sinds een paar dagen valt goed mee maar er is werk aan de winkel naar een upgrade OS.
Tijdens het afspelen van nummers via Music Finder zakt geluidsvolume rechts soms tot ongeveer 30% of minder. De enige manier waarop ik in staat was om het volume terug normaal te krijgen is door het herstarten van de machine.
Deze fout doet zich niet voor op regelmatige basis, maar je weet wel even niet wat er gebeurd, je vingers rammen maar geen geluid meer, je kiest een ander instrument : noppes, dus stop en herstarten, geluk bij een ongeluk dat gaat snel maar aangenaam is anders.
Yep hij is er, de ontdekkingstocht is begonnen ......
Hoi Guy, ik heb natuurlijk de T4 nog niet, maar heb wel even mee zitten denken. Als computerfanaat, denk ik, het komt wel eens voor dat de software niet juist is geinstalleerd. Gevolg dat er enkele bitjes niet goed of onjuist zijn en door de computer niet herkend worden, met fouten tot gevolg. Als je de file van de music finder herinstalleerd, zou het zo maar kunnen zijn, dat hij goed werkt.
Groetjes, Dick
|
|
|
Dick
Average Member
218 berichten |
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 12/12/2010 : 22:29:02
|
Hoi,
Volgens mij hebben de mensen met die 'volumefout' er allemaal een volumepedaal aan hangen. Zou daar de fout in kunnen zitten, want van de anderen lees ik dit niet. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|
T-Rossie
Moderator
3239 berichten |
Geplaatst - 12/12/2010 : 23:59:26
|
Frans, Dat idee kwam ook al op bij mij. Ik heb namelijk geen volumepedaal en ook de problemen niet.
|
|
|
guus
Average Member
166 berichten |
Geplaatst - 13/12/2010 : 07:51:28
|
Hoi Roel & Frans,
Klopt ik heb een Yamaha FC7 zwelpedaal misschien een foutje in de firmware denk ik
Guus
Muziek is net als een hartslag, het is een ritme van plezier en leven. |
|
|
guyske
Average Member
295 berichten |
Geplaatst - 13/12/2010 : 12:54:49
|
Ik had dit op een andere site wel als eventueel probleem bron gesuggereerd, ik gebruik een MFC10 en geen FC7.
Hey Dick, antwoord van de ene computer fanaat naar de andere: had ik ook aan gedacht dus alles 3 maal gecheckt en opnieuw geherinstalleerd.
Yep hij is er, de ontdekkingstocht is begonnen ...... |
|
|
guyske
Average Member
295 berichten |
Geplaatst - 13/12/2010 : 17:35:19
|
Ik mag op het DSP knopje drukken tot ik een ons weeg het licht niet op, ben ik nu dom, is er iets dat ik gewoon niet weet of is het extra een probleempje ?
Guy
|
|
T-Rossie
Moderator
3239 berichten |
Geplaatst - 13/12/2010 : 18:25:33
|
Guy, Het knop van mijn T4 licht ook niet op.... het lampje erboven wel
Vraag 1: Wordt het DSP effect ingeschakeld (hoorbaar)? Indien ja, dan is de schakelaar in orde en waarschijnlijk de LED defect of verkeerd-om gemonteerd.
Indien nee, dan is de schakelaar onder de drukknop waarschijnlijk niet goed. |
|
|
guyske
Average Member
295 berichten |
Geplaatst - 13/12/2010 : 18:35:33
|
T-Rossie, ik zie hem wel schakelen als ik met de MFC10 schakel bijvoorbeeld bij de drawbars zie ik de schakelaar naar rechts gaan maar ik hoor de leslie niet aanslagen. Lampje gaat een fractie van een seconde aan dan terug uit. Ik ga uit van hoe dit op mijn T2 werkte.
Guy
En ja ik bedoelde natuurlijk het "ledje"
Bewerkt door guyske op 13/12/2010 18:36:44 |
|
|
guyske
Average Member
295 berichten |
Geplaatst - 13/12/2010 : 18:49:46
|
Zo ik krijg rotary totaal niet aan de praat, een reset gedaan van de T2 niet geholpen.
Guy
|
|
guyske
Average Member
295 berichten |
Geplaatst - 13/12/2010 : 19:24:07
|
Oké, ik ben eruit jongens en meiskes, heb nogmaals een reset gedaan en de kabel out T4 naar MFC10 in losgekoppeld (zal wel de echte reden geweest zijn) en nu werkt alles terug zoals het moet.
Ik hoop ,dat anderen hier ook iets aan hebben.
Guy
|
|
Onderwerp |
|