Auteur |
Onderwerp |
Niek
Average Member
197 berichten |
Geplaatst - 21/09/2011 : 19:31:12
|
Hallo,
Vond dit op het YKO forum, heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
Hi all, Have just seen this on the Yamaha Online Services Facebook Page! Wonder what it could be about?? "We've got some serious news coming later this week for Tyros4 users! Stay tuned! Here is the link: http://www.facebook.com/yamahaonline#!/yamahaonline?sk=wall |
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 21/09/2011 : 20:06:51
|
Als ik zou moeten raden houd ik het op de Total Pitch Correction die een solokanaal volgt van een midifile, gekoppeld aan de P.A.T.-functie. Ontwikkeld door Craig Knudsen en al eens eerder op het forum ter sprake geweest.
Zie dit filmpje.
Groet, Ruud |
|
|
Soneg
Advanced Member
1617 berichten |
Geplaatst - 21/09/2011 : 22:58:48
|
Dat zou leuk zijn,nog even afwachten dus.
Soryt |
|
|
vlbrgt
Senior Member
611 berichten |
Geplaatst - 21/09/2011 : 23:25:06
|
Mijn nieuwsgierigheid is aangewakkerd . Nu maar afwachten wat het wordt ...
Mvg Etienne |
|
|
MMO
Average Member
114 berichten |
Geplaatst - 22/09/2011 : 12:43:02
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Ruud
Als ik zou moeten raden houd ik het op de Total Pitch Correction
Ik krijg al meteen een hele grote
Hier hoop ik echt op!!!!, het lijkt me geweldig om zelf (niet vals) mee te kunnen zingen. Wellicht kun je de stem ook aanpassen,....kunnen allemaal als robbiedoes gaan zingen
Ook leuk als je de pitchcontrol bij andere mensen uit zet
Kan niet wachten |
|
|
Heiko
Advanced Member
1621 berichten |
Geplaatst - 23/09/2011 : 12:11:33
|
.....Ik heb een donkerbruin vermoeden dat die software de eerste van de vierde maand 2012 uit komt....
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 23/09/2011 : 16:20:39
|
Ik heb eerst ook gedacht aan een goed in elkaar gezette grap. Maar na het filmpje goed geanalyseerd te hebben denk ik dat het toch wel mogelijk is. Anders ben ik er volledig ingetrapt.
Het is slechts een idee van me en nog maar de vraag of dit bedoeld wordt. 1 oktober is zo ongeveer de eerste verjaardag van de T4 en meestal komt Yamaha dan met wat extra's. (€)
Groet, Ruud |
|
|
Wouter1972
Average Member
293 berichten |
Geplaatst - 23/09/2011 : 20:27:25
|
Hmm..zelfs als het waar is wat ze demonstreren in het filmpje, is dit dan werkelijk zo'n big deal!? Het is wel knap gedaan, ongetwijfeld een technisch hoogstandje maar zitten de meeste tyros4 gebruikers hier nu werkelijk zo al die tijd om te smachten? |
|
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 23/09/2011 : 21:57:44
|
Hoi,
Ik zit er in ieder geval niet op te wachten.
Ik heb toch het gevoel dat je je zelf een beetje aan het beduvelen bent.
Groet, Piet
Tyros 4 en Korg M3
|
|
|
Soneg
Advanced Member
1617 berichten |
Geplaatst - 23/09/2011 : 23:45:41
|
Een paar nieuwe geluiden (niet mn smaak)is dus het grote nieuws. Wel een grote teleurstelling voor een ieder die wat meer had verwacht.
Soryt |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 24/09/2011 : 09:55:18
|
Nou, wat een ophef. Ik had inderdaad wat meer "serious" verwacht.
Groet, Ruud |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 24/09/2011 : 13:12:45
|
Hoi,
Wel een hele ophef voor deze release van 2 SA-sounds
Echter de prijs is wel te betalen, en zo kan ik steeds meer Custom Voices van derden gaan verwijderen, want de kwaliteit van Yamaha is toch wel stukken beter als die van overige aanbieders.
Dus deze 2 voices ga ik vd week ook weer aanschaffen en is het pakket weer kompleet.
Maar het software gebeuren met die pitch-control vind ik toch wel heel aantrekkelijk daar ik zelf geen noot kan zingen en ik hoop dat deze werkelijk uitgebracht gaat worden.
En het is niet de zaak beduvelen zoals als sommige beschreven, maar gebruik maken van de technologie!
De Voice of Holland hoef ik er niet mee te winnen maar soms is het toch wel fijn als je stem ge-pitched wordt zodat het ook klinkt ( wat nu totaal niet het geval is ).
De opvolger vd Tyros 4 zal van hele goede huizen moeten gaan komen voordat ik weer ga overstappen, want met de T4 kan ik voldoende kanten uit!!!
Vandaar dat ik komende winter ga knutselen aan een Tyros 4 twin meubel, zodat ik weer meer speelmogelijkheden krijg.
En zo zie je maar weer, dat ieder voor zich keuzes maakt, mar gelukkig zijn we allemaal met muziek bezig en dat geeft toch wel voldoening.
Gr Toine
Tyros 4 xxl en Stagepass 300 bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
|
|
robbiedoes
Average Member
281 berichten |
Geplaatst - 24/09/2011 : 13:53:35
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door MMO Wellicht kun je de stem ook aanpassen,....kunnen we allemaal als robbiedoes gaan zingen
Kijk...dat vat ik nou op als een zeer groot compliment . Dank je wel, mijn dag is goed, hahaha!
Groetjes, Robert.
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = Alles over mijn muzikale activiteiten en Tyros 4: http://www.robbiedoes.nl = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 24/09/2011 : 14:10:12
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door robbiedoes
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door MMO Wellicht kun je de stem ook aanpassen,....kunnen we allemaal als robbiedoes gaan zingen
Kijk...dat vat ik nou op als een zeer groot compliment . Dank je wel, mijn dag is goed, hahaha!
Groetjes, Robert.
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = Alles over mijn muzikale activiteiten en Tyros 4: http://www.robbiedoes.nl = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
En niemand wist dat Robert deze software al had
Geintje
Gr Toine
Tyros 4 xxl en Stagepass 300 bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
|
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 24/09/2011 : 16:52:32
|
Okay Toine, Jij je zin...
Dan is het door gebruikmaking van de technologie je zelf beduvelen. Maar als jij graag op deze manier wilt zingen, heel veel plezier ermee.
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg M3
|
|
|
robbiedoes
Average Member
281 berichten |
Geplaatst - 24/09/2011 : 17:47:21
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door laakies En niemand wist dat Robert deze software al had
Geintje
Gr Toine
Ssssst....mondje dicht Toine, anders gaat iedereen mij om de software vragen
Robert
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = Alles over mijn muzikale activiteiten en Tyros 4: http://www.robbiedoes.nl = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = |
|
|
Onderwerp |
|