Auteur |
Onderwerp |
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 24/09/2011 : 18:28:15
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door New in town
Okay Toine, Jij je zin...
Dan is het door gebruikmaking van de technologie je zelf beduvelen. Maar als jij graag op deze manier wilt zingen, heel veel plezier ermee.
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg M3
Piet je moet me maar eens horen zingen als ik onder de douche sta...... zing de sterren van de hemel maar dan wel alleen voor het vrouwelijk schoon heb jij ff pech
Nou gaan we maar weer on topic
Tyros 4 xxl en Stagepass 300 bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
|
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 24/09/2011 : 22:45:38
|
Misschien zing je nog wel mooier dan die dame van dat female choir premiumpack... :-) Ik kan niet zeggen dat ik erg onder de indruk ben, van wat ik er van gehoord heb, op de demo.
Groet, Piet
Tyros 4 en Korg M3
|
|
|
MMO
Average Member
114 berichten |
Geplaatst - 25/09/2011 : 09:02:16
|
Jammer dat de ophef over 2 nieuwe voices gaat
En jammer dat ze geen meerdere/extra sa2 van andere (of aanwezige) instrumenten maken, zoals de dwarsfluit, mondharmonica, blokfluit, om maar wat te noemen.
Wat betreft de 2 nieuwe voices,...Ik heb voorlopig genoeg aan de standaard bijgeleverde "toeters & gillende keukenmeiden"
|
|
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 25/09/2011 : 10:23:54
|
Het enige wat ik direct bij de T4 gekocht heb, is het organpack, en de panflutes. En daar doe ik het mee. Want ik heb mijn M3 er nog bij.
Heel slim van Yamaha, geluiden buiten het keyboard houden, en ze los verpatsen aan de gewillige koper.
Tyros 4 en Korg M3
|
|
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 25/09/2011 : 10:27:57
|
Hoeps, ik was nog niet klaar, m'n pc deed raar.
Op deze manier wordt het een sport om de verzameling kompleet te hebben. Net zoals vroeger postzegels sparen. Dan nam je ook een minder mooie zegel er bij, alleen maar om de verzameling te completeren.
Groet, Piet
Tyros 4 en Korg M3
|
|
|
robbiedoes
Average Member
281 berichten |
Geplaatst - 25/09/2011 : 10:56:05
|
Yep, helemaal gelijk. Ik maak mijn verzameling gewoon compleet. Persoonlijk vind ik de geluiden ook niet helemaal geweldig. Maar juist dan vind ik het wel weer een uitdaging om deze conform mijn persoonlijke smaak te fine-tunen.
De prijs valt nog mee en met deze truuk (http://www.t-2.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=3019) wordt het nog betaalbaarder. Truuk werkt alleen met PayPal!!!
Zie hier:
Groetjes,
Robert
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = Alles over mijn muzikale activiteiten en Tyros 4: http://www.robbiedoes.nl = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 25/09/2011 : 11:21:59
|
Enne, deze truuk die werkt hoor!!
Je kunt ook nog even wachten totdat er een wintersale korting komt dan scheelt het nog eens een keer 10%
Gr Toine
Tyros 4 xxl en Stagepass 300 bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
|
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 25/09/2011 : 11:36:07
|
Goede tip Robert.
Misschien dat het inderdaad andere mensen sneller over de streep trekt. ;-)
Groet, Piet
Tyros 4 en Korg M3
|
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 25/09/2011 : 11:48:25
|
En de truc werkt nog beter als je de produkten in USD ($) bestelt. De wisselkoers wordt dan via PayPal berekend en het resultaat is veelal gunstiger dan wanneer je in Euro's bestelt.
In dit geval kom je uit op 19,40 per pack. Dat is nu slechts €0,10 verschil, maar dat loopt al snel op met de grotere/duurdere Packs.
Groet, Ruud |
|
|
Onderwerp |
|