Auteur |
Onderwerp  |
n/a
deleted
2 berichten |
Geplaatst - 17/05/2012 : 13:42:58
|
Dag allemaal, Ik ben nieuw op het forum. Kreeg een tip van qui robinez, die ik ken van Korgforums. Leuk om ook een Nederlands forum te hebben. Ik heb ook belangstelling voor de workshop, dus als ik op de nog te plannen datum kan, zal ik er zijn.
Groet Koen. |
 |
|
New in town
Senior Member

932 berichten |
Geplaatst - 17/05/2012 : 14:56:03
|
Hallo Koen,
Welkom op het Kronos-forum. En ik hoop dat je het hier naar je zin zult hebben.
Groet, Piet |
 |
|
QuiRobinez
Average Member

431 berichten |
Geplaatst - 18/05/2012 : 15:10:05
|
aan alle nieuwe leden, leuk dat jullie je ook aangemeld hebben, zo wordt het als maar gezelliger hier :) |
 |
|
lautje
Junior Member

66 berichten |
Geplaatst - 18/05/2012 : 17:57:23
|
Hallo nieuwe kronos bezitters welkom |
 |
|
QuiRobinez
Average Member

431 berichten |
Geplaatst - 21/05/2012 : 14:51:51
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door j.vanaerle
Vandaag heb ik een mail ontvangen dat ik deze week een reactie ontvang van Oostendorp. Nog even geduld dus. Zodra ik een reactie heb meld ik me weer.
had je nog een reactie gehad vorige week?
|
 |
|
j.vanaerle
Junior Member

77 berichten |
Geplaatst - 21/05/2012 : 15:05:03
|
Ja, Martijn Hospers heeft mij gebeld. Door drukte heeft hij intern nog niet kunnen overleggen. Begin van deze week komt hij er op terug. Hij houdt het forum bij dus heeft al de nodige info. |
 |
|
j.vanaerle
Junior Member

77 berichten |
Geplaatst - 22/05/2012 : 19:09:47
|
Vandaag heb ik van Guide Nobel van Oostendorp een reactie ontvangen. Onderstaande mail heeft hij gestuurd waarin aan ons wordt gevraagd welke data mogelijk zijn. Graag doorgeven.
-------------------------------------------
Zoals collega Martijn reeds aan je te kennen gegeven heeft, faciliteren wij graag jullie Kronos-forumbijeenkomst. Om even met een eerste detail te beginnen: op welke termijn wil zou je dit graag georganiseerd zien? Op korte termijn zouden wat ons betreft de volgende data mogelijk zijn: • Wo 30-5 • Do 31-5 • Di 26-6 • Di 3-7 • Wo 4-7 • Do 5-7 Hierbij heb ik tevens alvast rekening gehouden met (mogelijke) wedstrijden van het Nederlands elftal tijdens het EK. Welke van deze avonden zouden jou uitkomen, dan kunnen we andere forumleden en overige mensen die bij ons een Kronos gekocht hebben wat data voorleggen. Ik hoor het graag van je.
Met vriendelijke groet, Guido Nobel guido@oostendorp-muziek.nl Stationsweg 1 8091 AA WEZEP +31 (0)38 376 2954 www.oostendorp-muziek.nl
|
 |
|
New in town
Senior Member

932 berichten |
Geplaatst - 22/05/2012 : 20:05:41
|
Hallo Jean-Paul,
Zelf vind ik dan wo 30-5, en do. 31-5, wat te korte tijd om een gebruiksaanwijzing voor de CX-3 te kunnen schrijven. Ik heb daar toch wel een maand de tijd voor nodig. Ik wil er ook weer niet te veel tijdsdruk op hebben, zodat ik me moet gaan haasten. En Qui wil ook nog een gebruiksaanwijzing voor de PolySix schrijven. Als hij die klaar heeft, wil hij me die gebruiksaanwijzing doormailen, zodat ik kan zien, hoe hij het ongeveer gedaan heeft. Zodat we een zelfde werkwijze hanteren.
Daarom is wat mij betreft di. 26-6 een eerste optie. De week er op kan ik in principe ook wel op di. 3, wo. 4, en do. 5 juli.
Ik begrijp dat de workshop op een avond zal worden gehouden... Gezien de zin van Guido "Welke van deze avonden zouden jou uitkomen". 's Avonds vind ik geen probleem. Hoewel ik liever 's middags had gehad. Maar als dat niet anders kan, dan is 's avonds wat mij betreft ook geen probleem. Misschien is dit wèl een probleem voor de mensen, die van ver weg moeten komen...
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos |
Bewerkt door New in town op 22/05/2012 20:21:12 |
 |
|
QuiRobinez
Average Member

431 berichten |
Geplaatst - 22/05/2012 : 20:21:04
|
Vandaag heb ik van Guide Nobel van Oostendorp een reactie ontvangen. Onderstaande mail heeft hij gestuurd waarin aan ons wordt gevraagd welke data mogelijk zijn. Graag doorgeven.
-------------------------------------------
Zoals collega Martijn reeds aan je te kennen gegeven heeft, faciliteren wij graag jullie Kronos-forumbijeenkomst. Om even met een eerste detail te beginnen: op welke termijn wil zou je dit graag georganiseerd zien? Op korte termijn zouden wat ons betreft de volgende data mogelijk zijn: • Wo 30-5 • Do 31-5 • Di 26-6 • Di 3-7 • Wo 4-7 • Do 5-7
Heel erg goede ontwikkeling dit en maakt het ook mooi concreet.
ik zelf kan alleen 30 en 31 mei van dit lijstje, de andere data zit je midden in de vakantie periode, dus dat wordt lastig.
Ik vermoed dat 30 of 31 mei op dit moment te kort dag is voor veel mensen om die afspraak te kunnen maken voor volgende week of iedereen te kunnen bereiken voor die datum.
Misschien is het slim dan om het ergens in augustus te plannen zodat iedereen tijd heeft om het in te plannen en oostendorp tijd heeft om hun klanten die hier niet kijken te benaderen?
|
 |
|
New in town
Senior Member

932 berichten |
Geplaatst - 22/05/2012 : 20:26:14
|
ik ben dit helemaal met Qui eens.
Augustus of nog wat later is een beter alternatief.
Groetjes, Piet |
 |
|
j.vanaerle
Junior Member

77 berichten |
Geplaatst - 22/05/2012 : 20:28:38
|
Bedankt voor de eerste reacties. Ik zal bij guido mogelijkheden voor augustus navragen. |
 |
|
j.vanaerle
Junior Member

77 berichten |
Geplaatst - 23/05/2012 : 19:19:54
|
Mogelijke data in september.
dinsdag 4, 11, 18 of 25 woensdag 5, 12, 19 of 26
Graag doorgeven welke data mogelijk zijn. Dan koppel ik dat terug aan Oostendorp. |
 |
|
New in town
Senior Member

932 berichten |
Geplaatst - 23/05/2012 : 20:20:25
|
Dat ziet er beter uit, Jean-Paul.
Ik kan op alle data.
Groetjes, Piet |
 |
|
QuiRobinez
Average Member

431 berichten |
Geplaatst - 23/05/2012 : 21:45:27
|
Mogelijke data in september.
dinsdag 4, 11, 18 of 25 woensdag 5, 12, 19 of 26
Graag doorgeven welke data mogelijk zijn. Dan koppel ik dat terug aan Oostendorp.
4 september niet, de andere data zijn prima. |
 |
|
j.vanaerle
Junior Member

77 berichten |
Geplaatst - 23/05/2012 : 22:04:04
|
OK. Dan hebben we de volgende mogelijkheden.
dinsdag 11, 18 of 25 september woensdag 5, 12, 19 of 26 september
Huidige aanmeldingen: Piet en Qui
Volgens mij hebben we een al een basis voor een workshop, dus daar kunnen we op voortborduren. Oostendorp zorgt voor een ruimte, een beamer, een kronos en ..... koffie!
|
 |
|
Onderwerp  |
|