Auteur |
Onderwerp |
n/a
deleted
41 berichten |
Geplaatst - 05/01/2014 : 20:19:07
|
Bonfire,
Haha.. dat zou pas een gat in de markt zijn ( beter dan een gat in je kies )
Ik vind service , net zoals iedereen denk ik, best wel belangrijk. Maar daar heb ik geen 600 euro ( bijna 30 % extra op de prijs )voor over. Das dan wel erg veel. Het is inderdaad wel goeie handel zo.
|
|
|
n/a
deleted
41 berichten |
Geplaatst - 12/01/2014 : 21:38:13
|
Oké, zoals in een ander draadje vermeld, heb ik dus nu een T4.
Om even hier ontopic te blijven.... Ik heb mijn zinnen gezet op een Ld dave8xs.
Maar.. waar ik de T4 gekocht heb, stonden de KRK 8 speakers. redelijk groot en eigenlijk overdone voor in die slaapkamer. Alleen zat er wel een mooie sound in. Dat dan weer wel (Ik weet niet of de buren het ook konden waarderen... maar ja, hadden ze maar geen buren moeten zijn hé )
Nu zie ik een mooie aanbieding op internet in Alkmaar de KRK RP5 G3 voor 139 euro per stuk. Dan heb je dus geen subwoofer erbij. Al mistte ik die niet wat ik vanavond heb gehoord.
Dus wat is wijsheid. 2 KRK RP5 G3 speakers halen of toch voor een LD dave8xs gaan.
Wat vinden jullie ?
|
|
|
n/a
deleted
41 berichten |
Geplaatst - 12/01/2014 : 22:28:23
|
Waren inderdaad de KRK VXT 8. Dijk van een geluid hoor. Vond ze wel erg groot. Te groot voor thuis in ieder geval.
Zou dus best kunnen dat je bij de RP5 de sub ga missen. Was er al een beetje bang voor. Je hebt gelijk.... ik ga ze zelf eens even beluisteren. Volgens mij valt hier wel af te spreken dat ruiling mogelijk is.
|
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 13/01/2014 : 00:29:12
|
@Frank,
Mijn zoon heeft de KRK VXT 8 met subblaffer, ook heb ik daar destijds mijn Tyros 4 op aangesloten gehad en tja klinkt subliem maar voor in de huiskamer zijn ze veel te groot zou ik niet doen.
Ik denk dat je met die LD dave 8 voor in de huiskamer meer als voldoende hebt of die HK 300..... is ook leuk maar wel een stuk duurder en minder vermogen.
Ik ga binnenkort naar een LD dealer om eens te luisteren naar de systemen van LD prijstechnisch zijn ze niet verkeerd.
En om bij LD te blijven... kijk eens naar de LD MAUI 11!
Ben nu nog druk bezig met mijn T5 want heb over 3 weken een optredentje, en speel tijdens het optreden over de KRK VXT8 met sub
Daarna ga ik lekker op boxenjacht
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio 61 bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
|
|
Midifile
New Member
24 berichten |
Geplaatst - 04/04/2014 : 10:49:42
|
beste muziekvrienden,
vandaag krijg ik de Yamaha HS8 studiomonitoren geleverd om ze aan te sluiten aan mijn Tyros4 heb ik wel de nodige kabels maar ik moet dan werken met verloop stekker RCA (tulp) naar 1/4 inch jack. beter is een kabel met aan beide einde een 1/4 inch jack zonder verloop er tussen. weet iemand een goed merk , maar waar je niet de hoofdprijs voor hoeft te betalen :)
groetjes, John. |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 04/04/2014 : 11:24:50
|
@John,
Nu heb je dadelijk prachtige boxen aan je keyboard hangen en wil je nu een besparing gaan doen op de eenmalige kabels die je nodig hebt?
Niet doen... Koop gewoon GOEDE kabels oke iets meer centjes kwijt maar dan is alles ook prima voormekaar.
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
|
|
Midifile
New Member
24 berichten |
Geplaatst - 04/04/2014 : 12:11:22
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door laakies
@John,
Nu heb je dadelijk prachtige boxen aan je keyboard hangen en wil je nu een besparing gaan doen op de eenmalige kabels die je nodig hebt?
Niet doen... Koop gewoon GOEDE kabels oke iets meer centjes kwijt maar dan is alles ook prima voormekaar.
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros
ja daar heb je helemaal gelijk aan Toine,het moeten goede afgeschermde kabels zijn! ik wil daar ook echt niet op bezuinigen dat zou echt dom zijn daarom wil ik ook niet met verloop stekker werken. ik zag kabels van het merk Procab CLA650 instrumentkabel jack haaks - jack 2m 7,95 per stuk, en dat vind ik dus niet duur. op deze kabel zit 5 jaar garantie. het zijn aangegoten stekkers. maar ik dacht wellicht heeft iemand goede ervaring met een bepaald merk / type.
bedank voor je altijd weer snelle reactie Groet, John. |
|
|
Onderwerp |
|