Auteur |
Onderwerp |
bonfire
Average Member
242 berichten |
Geplaatst - 01/12/2013 : 21:53:02
|
Ruud ik waardeer je bijdragen!!!!! |
|
|
fransonline
Senior Member
695 berichten |
Geplaatst - 01/12/2013 : 22:35:58
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door fransonline
[quote]Oorspronkelijk geplaatst door bonfire [br...?Mijn eerste vraag zou zijn bij de dealer;welke packs staan er op? Bij een auto vraag je toch ook welke extra's heeft-ie???? niks negatiefs aan…...
Je weet best dat er geen extra Packs op staan. En...Als dát je eerste en enige vraag is:
Ook ik stop met reageren op je alleen maar negatieve reacties.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
Bewerkt door fransonline op 01/12/2013 22:42:22 |
|
|
Tyros5frans
Average Member
138 berichten |
Geplaatst - 01/12/2013 : 22:50:58
|
Hallo Allemaal.
Ik zit jullie nu al een tijdje te volgen. Baal er van dat er een iemand is die steeds negatief is ,nu is mijn vraag kan hij niet geblokkeerd worden dan kunnen de andere gewoon lekker hun vragen stellen en beantwoord krijgen. Ik speel met plezier een tyros en ik ga morgen naar de demo,en zoals ik hoor is hij best goed en niet zo als die gene hem afkraakt zodat je plezier ontnomen wordt om te spelen.
DIT MOEST IK EVEN KWIJT.
Gr Frans |
|
|
Peter Lasaroms
New Member
38 berichten |
Geplaatst - 03/12/2013 : 09:55:55
|
Hallo, allen, ik heb gisteren genoten van het concert, was erg gezellig druk. Had wat vragen, door drukte maar voor hier bewaard! Ik heb een groot aantal packs ge- updownload voor mijn komende T5. Ook ik kwam er achter dat ik in het verleden gekocht heb met een ander Acount bij Yamaha . Nu is het zo dat ik de pakketten hierdoor niet bij elkaar in de Expansion Manager kan zetten, maar wel apart ! Ieder met het eigen Acount ! Kan ik deze dan ook als zodanig apart straks in de T5 laden. Of werkt de T5 met een Yamaha Acount? Hoor het graag. Alvast dank. |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 03/12/2013 : 17:42:54
|
Hallo Peter,
De Expansion Manager maakt 1 eigen Pack aan die is samengesteld uit de geactiveerde Packs die daarin zijn geladen. Apart toevoegen kan daardoor niet.
Zou je kunnen bevestigen dat je de Packs van jouw twee accounts niet tegelijk in de Expansion Manager kan laden, om er vervolgens 1 eigen Pack van te maken? Ik heb dat zelf namelijk nog niet geprobeerd, omdat ik alles vanuit 1 account heb aangeschaft.
Groet, Ruud |
|
|
Peter Lasaroms
New Member
38 berichten |
Geplaatst - 03/12/2013 : 20:41:27
|
Hoi Ruud , indien ik de Expansion Manager laad met pakketten van mijn 2e Acount vraagt de manager de Yamaha inlog gegevens en opent de manager opnieuw en geheel leeg! De pakketten van het eerste Acount zijn dan weg. Dus ik kan telkens de manager laden per account met de bijbehorende pakketten ! |
|
|
T-Rossie
Moderator
3235 berichten |
Geplaatst - 03/12/2013 : 22:48:30
|
Nou Peter ..... er is maar één oplossing : Koop een Tyros5 erbij! Geintje natuurlijk! Ik denk dat je de shop moet benaderen en jouw situatie uitleggen. Zij zullen dat dan vast voor je willen oplossen. Je kent immers de usernames en passwords. Kwestie van mergen/samenvoegen accounts. |
Bewerkt door T-Rossie op 03/12/2013 23:10:47 |
|
|
Peter Lasaroms
New Member
38 berichten |
Geplaatst - 04/12/2013 : 07:22:05
|
Een Tyros 5 erbij lijkt mij wel een goeie! Dan zal ik toch wel een beetje korting krijgen of had ik ze tegelijk moeten bestellen? Dan graag een 61 toets uitvoering voor als ik ben afgevallen! ( geintje)
Ik zal eens kijken wat mogelijk is bij Yamaha en laat het zeker weten. Ik zal toch niet de enige zijn in al die jaren met 2 Yamaha accounts?
Dank Peter. |
Bewerkt door Peter Lasaroms op 04/12/2013 07:23:29 |
|
|
T-Rossie
Moderator
3235 berichten |
|
Peter Lasaroms
New Member
38 berichten |
Geplaatst - 04/12/2013 : 23:35:30
|
Hi Roel, ik heb al een verzoek uitgezet bij de helpdesk van Yamaha , in afwachting van! Ik bericht wel wat de oplossing of hun antwoordt is. In ieder geval dank voor het meedenken!
Groet |
|
|
Peter Lasaroms
New Member
38 berichten |
Geplaatst - 06/12/2013 : 17:06:22
|
Hallo Roel ik zou nog het antwoordt van Yamaha berichten, het gaat dus niet makkelijk, ze hebben de facturen nodig die heb ik natuurlijk niet. De pakketten via Acount en creditcardtransacties destijds betaald. Verder hebben ze de gebruikersnamen nodig die heb ik wel, dan kunnen ze 'misschien' helpen! Maar ze geven aan dat het erg lastig is om aangekochte pakketten onder 2 accounts samen te voegen, naar 1 Acount . Verder geen vervolg antwoord op mijn vraag hoe de pakketten dan wel in T5 in te laden zijn! Dus ik zoek nog even verder naar een oplossing! Groet Peter. |
Bewerkt door Peter Lasaroms op 06/12/2013 17:07:08 |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 06/12/2013 : 18:06:20
|
Hallo Peter,
Als ze facturen willen, ga je toch gewoon naar Order History in je betreffende account(s) en druk je Print Invoice, rechts boven.
Groet, Ruud |
|
|
Peter Lasaroms
New Member
38 berichten |
Geplaatst - 06/12/2013 : 22:07:49
|
Goeie tip Ruud niet aan gedacht ga ik hen deze met de gebruikersnamen toesturen wie weet, hou jullie betreft de oplossing op de hoogte. Gr. Peter. |
Bewerkt door Peter Lasaroms op 06/12/2013 22:08:37 |
|
|
Peter Lasaroms
New Member
38 berichten |
Geplaatst - 11/12/2013 : 21:00:49
|
Hallo Ruud en andere, service Yamaha betreft Premium Packs is oké! Na wat informatie te hebben toegestuurd aan Yamaha, staan al mijn aankopen, (en als je dat dan onder een account ziet staan is dat heel wat!) nu dus keurig onder een account waardoor alle pakketten via de Expansion Manager straks (23 December, ja dan ga ik de T5 76 ophalen) kan inladen. Ik ben blij dat dat gelukt is..... nogmaals dank voor het meedenken, groet Peter. |
|
|
T-Rossie
Moderator
3235 berichten |
Geplaatst - 11/12/2013 : 22:32:10
|
Mooi dat het gelukt is (had niet anders verwacht) |
|
|
Onderwerp |
|